2014. május 16., péntek

30 day nail polish challenge - #29

A polish that you don't think you can pull off

Nem nagyon értettem, mire akar utalni ez a kérdés... max az egy szem homoklakkom jutott eszembe, azt tortúra volt leszedni. De azt már ellőttem egy másik bejegyzésben. Nemrégiben beszereztem egy csodás texturált lakkot, amitől förtelmesen nehéz megszabadulni, így lett Ő a mai alanyunk :)

Models Own - Absinthe



Mikor kijött a Models Own Velvet Goth kollekciója, hasonló sóvárgás fogott el, mint az A-England lakkok esetében. Mind nagyon tetszett, de főleg a zöld (és a vörös). Hogy a francba ne akarnék magaménak tudni egy abszintra emlékeztető körömlakkot? Hozzá is lehet jutni a Nailland-en keresztül, de fel sem merült bennem, hogy megveszem. Nem fáj annyiba, mint egy A-England, a Models Own lakkok "csak" 1800 forintba kerülnek, de nálam ez is kiveri a biztosítékot. Viszont ahogy megláttam, hogy Lolly eladja a sajátját, méghozzá egyszeri használat után, jócskán áron alul... kicsit filóztam rajta, de feleslegesen, nem bírtam volna ki. Úgyhogy megvettem :) postaköltséggel együtt már túlment a lélektani határomon, de ez egyszer nem bánom.



Meg kell, hogy mondjam, még sosem találkoztam ennyire vaskos, tömör állagú körömlakkal. Egy sűrű massza, ami nem meglepő, hiszen tele van csillámokkal, de szörnyen nehéz szépen feltologatni a körmökre. Nehezebb, mint a homoklakkokat (vagy legalábbis azt az egyet, amivel rendelkezem ^^). Én nem tudtam vékony rétegekkel dolgozni, de másnak láthatóan sikerült. Vannak swatchok, amiken kékes beütése van, azok biztosan vékonyan lettek felkenve. Az alapja ugyanis sötét zöldeskék, ebben terül el a milliónyi smaragdszínű és ezüst csillám, plusz a nagyobb zöld glitterek.


Nagyon szép :) gyönyörű, sokat bámultam a mancsom, amíg rajtam volt. A glitterek hol kiülnek a tetejére, hol a lakkrétegek közül sejlenek ki, érdekes. Amúgy ez az egész bársony finis olyan érdekes...elsőre nem tűnik többnek egy matt csillámos lakknál, mégis valahogy olyan puhának látszik. Tapintásra furcsa, nagyon enyhén érdes és... puha. Nem bársonyos, de értem, mit akarnak a velvet szócskával.


És hogy goth-e? Kissé élénk, ugyanakkor sötét, hideg és mély. Illik hozzám, pont olyan, amilyennek elképzeltem, és én szeretek zöldet hordani a körmeimen :) és határozottan abszintra asszociálok róla. Az eredeti italnak nem ilyen a színe, de bevallom, azt az árnyalatot nem viselném olyan szívesen. De ez nagyon klassz. Minden fényviszonyban tetszik, lámpafényben szépen csillog, napfényben pedig kiveri az ember szemét. Matt, a rengeteg csillám miatt viszont szinte belülről ragyog. Ez talán a mutatóujjamon látszik rendesen.


A tartóssága engem teljesen lenyűgözött... múlt pénteken kentem fel, és kedden mostam le. Alig-alig kopott, a körömvégek még az ötödik napján is csodásan mutattak, a szélek sem csipkéződtek ki. Le sem mostam volna még, ha nem pattan le egy apró, de feltűnő részen. Csak a képek feltöltése után vettem észre, hogy ez bizony a képeken is látszik :/

Fantasztikus, nem? És plüss kupakja van ^^

4 megjegyzés:

  1. Tényleg csodaszép, pedig alapjáraton nem szeretem a zöld színt a körmökön. Ez viszont csodás :)

    VálaszTörlés
  2. a pull off valami olyasmit jelent, hogy megúszni, itt arra gondoltak, hogy melyik az a lakk, ami már túl sok neked, vagy nagyon szeretnéd, de nem passzol hozzád, nem a leszedésre:P úgyhogy plusz egy feladat, mert a túlzásra is kiváncsiak vagyunk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagyon nagyot röhögtem magamon :D direkt utánanéztem, de ez a jelentés pont kimaradt. Akkor amint tudom, pótlom :) köszi, hogy szóltál!

      Törlés