2014. május 7., szerda

Bellydance jewelry - with a touch of A-England

Mert ugyebár egy nyaklánc nem elég, kell egy kevésbé hangsúlyos darab is. Szintén antikolt bronz, csipkézett szélű üveglencsés medállal. Benne a legszebb, A LEGSZEBB körömlakkommal. Nehéz elkapni a Bridal Veil valódi színét... első ránézésre egy gyönyörű, ám egyszerű, csillámos fekete lakknak tűnik. Aztán napfényben előtűnik a szivárványos szikrázás, majd bizonyos fényviszonyok között a lakk sötétzölddé változik. A képeken ezt nem sikerült elkapni, bevallom, annyira nem is igyekeztem, legalább az enyhe holózás látszik.


Egy finom, de nem túl bonyolult nyakláncot akartam összehozni. Szép lett és klasszul mutat felvéve, nagyon büszke vagyok rá. Kényelmes viselni, a múltkori fellépésen debütált, és alig éreztem, hogy rajtam van. Játékos, dinamikus zenékhez szerintem nem illik, de elegánsabb koreográfiákhoz jól mutat (legalábbis szeretném ezt hinni :))


A medál most egy számomra teljesen új módszerrel készült, és sokkal szebb lett, mint amiket régebben csináltam. Volt egy-két elbaltázott kísérletem, amikor a ragasztó feloldotta a körömlakkot... ezek el is vették a kedvemet az üveglencsés ékszerektől, főleg mert nem igazán találtam a neten megoldást rá. Pinterest-en akadtam erre a tutorial posztra, és működik. Kicsit tartottam azért a dologtól, ezért több réteg fedőlakkot használtam a végén, de nem volt gond, bevált a módszer. Azóta többször is használtam már, és tényleg jónak tűnik. Itt a linkje: http://sweeterlemon.com/2011/11/14/nail-polish-jewelry-tutorial/


Annyira tetszik ez az antikolt bronz szín, nem is értem, hogy hanyagolhattam idáig.
Imádom, ahogy összejön a tánc és az ékszerkészítés :)

10 megjegyzés:

  1. úr isten, de gyönyörű ez is * . *

    VálaszTörlés
  2. Hoztad a formád. Mesés. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jólesik, hogy így gondolod, köszönöm ^^

      Törlés
  3. Azért az utolsó képen szerintem elég faszán megtaláltad az egyik csodás arcát a lakknak. :) Respect!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki :) A lakkról külön is írsz majd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, mindenféleképpen írok róla, csak várok valami alkalomra, egyelőre bűnnek érzem egy egyszerű hétköznapra felkenni :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^ az egyik kedvencem.

      Törlés