2014. május 6., kedd

Conch

Korábban, még a szülinapom előtt terveztünk betérni a tetoválószalonba, de egyszerűen nem akart alkalom adódni. Múlt hétfőn viszont be kellett ugranunk a városba, úgyhogy útba ejtettük, és egy röpke várakozás után (ami alatt erőt gyűjtöttem), sorra is kerített a srác. A képeken az egyhetes piercing látható :)

Jól dolgozott, nem hiába ajánlották Őt. Mindent lefertőtlenített, letisztította a fülemet, kesztyűt húzott, szóval ilyesmiken nem kellett aggódnom. A fül egyik előnye, hogy nem lehet látni, mit csinálnak vele... egy pillanatra odasandítottam az eszközökre, és nem igazán akartam tudni, hogyan fognak működni. :) Két-három perc volt az egész, előkészületekkel együtt, maga a szúrás nem tartott semeddig, és tulajdonképpen nem is fájt. Lefújt érzéstelenítővel (gondolom, hogy azzal), úgyhogy csak valamilyen feszítést éreztem, nem mondom, hogy kellemes volt, de nem sokkal fájdalmasabb vagy ijesztőbb, mint mikor átlövik a fülcimpát. Felkészültem, hogy a körmömet belevájom a saját tenyerembe, meg eszembe jutott, hogy végülis gyantázni is szoktam és gyomortükrözésem is volt már, ki kell bírjam :) végül egy kis homlokráncolás volt az egész részemről. Határozottan éreztem, mikor a karika átment, de az sem fájt, és legalább tudtam, hogy finisben vagyunk.

Nem is baj, hogy nem mutattam meg előbb, a frissiben készült képek,
amiket láttam különböző fülpiercingekről, nem valami bizalomgerjesztőek.

Félóra múlva már nem is volt vörös a fülem, viszont már kezdtem érezni, hogy valami van ott... később a barátom véletlenül megcirógatta, ami határozottan nem volt jó, de én és a fülem is túléltük. Aludni mondjuk esélytelen azon az oldalon, meg nyilván nem kéne kitépni öltözködés meg fésülködés közben... tud sajogni is, amikor bénázok, pl véletlenül ahhoz a fülemhez emelem a telefont. De amúgy nagyon jól vagyunk :) magától egyáltalán nem fáj, az első napjaiban sajgott néha egy picit.
Most akkor jön a gyógyulás, ami eltarthat egy darabig, a porc neccesebb, mint a fülcimpa. Rohadtul vigyázok rá, szorgosan ecsetelem, csak tiszta kézzel nyúlok hozzá, és remélem, hogy később sem gyullad be. Az első hetét nagyon jól tűrte, és szinte napról-napra jobb, ezért bizakodó vagyok.

A hajamban meg szárazsampon-maradvány, jee.

Ja, és imádom :) egy cseppet sem bántam meg, pont ilyet szerettem volna. Egy egész kicsit nagyobb a karika, mint amit megálmodtam, de nagyon tetszik, az összes tükröződő felületben megcsodálom :) nagyon bejön az egész arcom/fejem összhatása vele együtt. Ebből a szögből most, a képeken látom először, és nagyon elégedett vagyok.

Vele csináltattam, és újra odamennék... talán fogok is, ki tudja: http://www.tomzonetattoo.com/

19 megjegyzés:

  1. Uh ilyet én is szeretnék!!! Nagyon jól néz ki! *-*
    Csak sajnos nekem már lassan nincs hely a fülemben...szerinted jobban fáj mint egy tragus/industrial/orrpiercing/köldök piercing érzéstelenítés nélkül? Valamiért az a kedvenc piercerem mániája, hogy érzékeny vagyok rá, ezért sose használt...Ha nem fáj jobban, akkor szorítok neki helyet, beforrasztok pár helixet, hogy odaférjen...:3
    (ha fájdalmasabb, akkor meg inkább nyelv piercingre - nem mintha az kevésbé fájna, de legalább nem dagad be látványosan - gyűjtök következő alkalomra, amikor testékszerre "dobok ki" pénzt - most sajnos másra is kell...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, szerintem ez néz ki legjobban a fülpiercingek közül, na jó, az industrial is elég fasza :)

      Passzolom a kérdést... fogalmam sincs, hogy viseltem volna érzéstelenítés nélkül, és mivel nincs más piercingem, tényleg nem tudok mit mondani. Olvastam egy fórumot ezzel kapcsolatban, de teljesen eltértek a tapasztalatok. Volt, aki azt írta, hogyha az ember kibírt egy industrialt, akkor ez pite... más meg, hogy mivel vastag itt a porc, rohadtul fáj. Arról viszont senki nem nyilatkozott, hogy érzéstelenítették-e vagy sem. Ez nálam nem dagadt be, egy egészen kicsit sem, de ez meg egyéni érzékenység kérdése. Majd meglátod :) ez a srác ötezerért csinálta, gondolom, hogy máshol is ekörül mozog az ár.

      Törlés
    2. Egy orrpiercing és egy tragus büszke tulajdonosaként jelentem: egyénfüggő. Meg attól is függ, mennyire parázol rá. Az orromnál volt érzéstelenítés, és inkább kellemetlen volt az egész mint fájdalmas. Bár utána egy darabig azért fájt. A tragusnál nem volt érzéstelenítés, és ott fájt ugyan, de csak addig, amíg a tű áthatolt, plusz amikor az ékszert behelyezte.

      Ha a fájdalom szintje attól függ, milyen vastag a porc, az szintén egyénfüggő, mert mindenkinek más.

      Én mondjuk inkább a nyelvpiercingtől fosok, mert durva sztorikat hallottam. Pl. két hétig alig bírt enni, akkor is csak levest, beszélni alig tudott, nagyon megduzzad a nyelv, stb. A köldökről sincs tapasztalatom, de mivel ott nincs porc, viszont vastagabb a bőr... hát nem tudom. Én gyűlölöm, ha ott matatnak, ezért szerintem nem bírnám.

      Törlés
    3. A köldökpiercing nem érintett meg soha, mondjuk mióta hastáncolok, el tudnék képzelni egy egyszerűbb darabot magamon... nem hiszem, hogy lesz, mert nekem is érzékeny a köldököm, egy műtéti hegem is van ott.

      Törlés
    4. Köszi a válasz(oka)t...:)
      Makkancs: én az orromat is érzéstelenítés nélkül kaptam...sőt én is szúrtam magamnak orrot, csak beforrasztottam...>.<
      Igazából a fent említetteket begyűjtöttem érzéstelenítés nélkül (egyébként se parázós, se fájós nem vagyok, az ékszer behelyezésén kívül mást szinte nem is éreztem), csak én is azért gondolkodom ennek a fájdalmán, mert ott mégis csak vastag porc van...de akkor is nagyon tetszik...és az itteni képeken is olyan jól néz ki...>.<
      A nyelvpiercingen igazából fogadásból gondolkodom...vagyis jobb lenne betartanom a fogadásnak ezt a rámeső részét, mert a többi kevésbé öhm vonzó számomra...de ismerősöm meg lenyelte...másik ismerősömnek ferdén szúrták, és épp mikor elkötelezném magam, előjönnek a rémsztorikkal...>.<

      Egyébként én undorodok a köldökpiercingtől (a szúrását végigröhögtem mondjuk, a tetováló fogott le, hogy ne mozogjak...érzékeny a hasam, és csikizett a jelölő toll xD)...vagyis másétól nem, de az enyémet kijjebb szúrták, és elkezdett benőni az ékszer...vissza kellett "szakítanom"...azóta még jobban undorodok tőle...esetleg ragaszthatsz oda ilyen test díszítő köveket...majdnem olyan, mint az igazi, csak nem kell átszúrni semmit...:)

      Törlés
    5. Fiatal voltam, jó ötletnek tűnt...meg törvény szerint még nem lehetett szülői engedély nélkül, és a szülői engedély a mai napig sincs meg...szóval...de beforrasztottam és aztán kiszúrta a piercer rendesebben - bár a sajáttal se volt bajom, de na...

      Törlés
    6. Ja, értem... de azért respect, nekem nem lenne lelkierőm hozzá.

      Törlés
  2. Úúúú, de jó!! Szép lett. A karikát pedig lecserélheted kisebbre, ha begyógyult, no para. :) Én is valami hasonló piercingen gondolkodom már egy ideje, csak a pontos helyét meg a karika méretét nem tudom eldönteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon király :) nem aggódom rajta, majd ha megunom, veszek bele valami szépséget :) szerintem bárhol jól néz ki, nekem nagyon tetszik följebb is, csak ez jobban illik a fülem formájához.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Úúú, szerintem is :) és nem zavar be a fülhallgató, viszont a napszemüveget óvatosan kell hátratolnom a fejemen :)

      Törlés
    2. na, mégjobb:) De ez az elején benne van a pakliban, barátnőm lövette párszor, és utána mindig visnyogott, hogy eleinte a fél feje "olyan furcsa":D

      Törlés
    3. Igen, ismerős, bár inkább akkor éreztem ilyesmit, amikor a fülbevalóimat lövettem. Ez valahogy nem olyan idegen, nem is értem :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Szia!

      Ne haragudj kérlek, csak most látom a kommentedet. Ha még aktuális, természetesen :)

      Törlés