2014. május 15., csütörtök

Lip product addict tag

Testhezállóbb lenne számomra egy szemsminkes tag, mivel abszolút szemhangsúlyos sminkelő vagyok, viszont ez is megtetszett. A Girls' Corner blogról származik. Jókor is jött... nem vagyok a helyzet magaslatán, ami a koncentrációt illeti. Egy csomó piszkozatom van, de nem akarnak bejegyzések készülni belőlük.

1) Melyik a kedvenc ajakbalzsamod?
Himalaya Herbals kakaóvajas, a legjobb. Van egy tégelyes kókuszvajasom is, egy termelői piacon vettem, azt is nagyon szeretem.



2) Melyik a legszebb vörös ajakkencéd?
New York Color - Red Rapture. Tökéletes, többször kéne használnom.




3) Melyik a legjobb drága és a legjobb olcsó terméked?
A legjobb olcsó talán az Essence matt ajakkréme, fogalmam sem volt, hogy ilyen jó cucc, nagyon kellemes meglepetés. A nude istenien mutat tusvonallal.
Drága... nincs drága ajakkencém. Kamaszkoromban vettem egy L'Oreal szájfényt, már nincs meg, de élénken emlékszem az illatára.



4) Melyik MAC rúzs a kedvenced/melyik MAC rúzs tetszik a leginkább?
A MAC nem az én műfajom, ízlésem és árkategóriám.

5) A legnagyobb csalódásod?
Amikor a tökéletes vörös rúzst kajtattam, belefutottam a katalógusos rendelés csapdájába. Találtam egy ígéretes színt az Avon Color Trend rúzsok között, de itthon kiderült, hogy tömve van arany csillámokkal. Kösz.

6) Kontúrceruza - igen vagy nem?
Nem... szeretnék egy láthatatlan kontúrceruzát, de valahogy eddig nem szereztem be. Nem is ismerek sok márkát, ami forgalmaz ilyet, de ha mást nem, a Sally Hansenére lecsapok egyszer.

7) Melyik a kedvenc szájfényed?
Nem is tudom, mikor használtam utoljára szájfényt, teljesen leszoktam róluk. Ezt a funkciót inkább a színezett ajakbalzsamok töltik be, bár egy átlátszót talán veszek valamikor, jól jönne néha.



8) Valami extra!
Ezen hiába töröm a fejem, de tényleg, nem vagyok elég lippie junkie :) 

+1) Valami, amire nagyon vágysz!
Nem olyan nagyon, de szeretnék egy új fekete rúzst, az előzőm már nagyon régi és kezdek gyanakodni a szagára. Lehet, hogy megint Miss Sporty lesz, esetleg Aden, kíváncsi lennék rá.


8 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy kitöltötted még így is, hogy te inkább "szemes" vagy. :)
    A kakaóvajas ajakápolóról már nagyon sok jót hallottam, lehet, kipróbálom majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Én nagyon szeretem, csak ajánlani tudom, bár az állaga és az illata is elég jellegzetes, nem mindenkinek jön be szerintem.

      Törlés
  2. Az a piros rúzs *-*
    A mac-es dologgal egyetértek...
    Amúgy neked bevált a miss sporty fekete rúzsa? Nekem nem egészen, inkább sötétbarnás volt, szürkés, nem fekete...de a Stargazer megoldotta minden problémámat...(mondjuk az azért valamivel drágább, mint a miss sporty, és nem ápol annyira...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó színe van, már régóta kerestem :)
      Be is vált, meg nem is... nem olyan szép koromfekete, de nem a színe miatt, inkább azért, mert nem fed rendesen. Mióta szebben tudom rétegezni a rúzsokat, jobb az eredmény. Szemeztem a Stargazer rúzsával is, de mivel évi pár alkalommal viselek csak fekete rúzst, egy olcsó darab is megteszi. Egyébként egy ideje megújultak a Miss Sporty rúzsok, és egész jókat olvastam róluk, állítólag intenzívebbek a színek, talán a fekete is jobb, mint volt :)

      Törlés
  3. Tetszett ez a tag, ha lesz egy kis szabadidőm én is kitöltöm. :) A Mac-el én is így vagyok, ráadásul a Golden Rose-nál van pár dupe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, remélem, megcsinálod :)
      A MAC egy-két kollekciója meg szokott fogni, de inkább egészében érdekesek, és a termékek egyesével már nem tűnnek olyan nagy számnak... és nincsenek olyan igényeim, amit csak az az árkategória tudna kielégíteni.

      Törlés
  4. Ezt a TAG-et én is tervezem kitölteni, mert habár én is sokszor szemhangsúlyos sminket viselek, az ajakkencék a gyengéim :P Nagyon tetszettek a válaszaid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ remélem, kitöltöd, kíváncsi lennék :)

      Törlés