2014. május 17., szombat

Most jön az, amit nem akartam elkiabálni. Holnap versenyre megyünk :)
A Magyar Divat- és Sporttánc Szövetség idén bevette a hastáncot is a repertoárjába, és külön törzsi fúzió kategóriában indulhatunk. Az MDSZSZ az International Dance Organization, egy nemzetközi táncszövetség tagja, nem tudok még sokat az egésznek a felépítéséről, de komoly dolognak hangzik. Ha az ember tagja a MDSZSZ-nek, indulhat pontszerző versenyeken, és akár külföldi versenyekre is ki lehet jutni. Mi örülünk ennek, abszolút támogatjuk ezt a dolgot, de tagsági díjat egyelőre nem fizettünk be, most majd meglátjuk, milyen ez az egész, érdemes-e belevágni. Szóval holnap reggel irány Esztergom.




Régóta tanuljuk ezt a koreográfiát, sokat gyakoroltuk, viszont csak háromszor léptünk fel vele... aggódok, hogy ez nekem kevés. Félek, hogy nem vagyok még elég ügyes és rutinos, bár sokkal kevésbé, mint pár hónapja. Amikor először felmerült ez a verseny, és Bogi mondta, hogy szeretné, ha megtanulnám ezt a koreót és indulnék velük, sokkal inkább voltam rémült, mint boldog. Féltem, hogy többet lát bennem, mint amit nyújtani tudok, és az első néhány alkalommal, mikor beszéltem róla az uramnak, állandóan elsírtam magam... nem nehezült rám nyomásként, de nem voltam biztos magamban és abban sem, hogy a többiek mit gondolnak rólam. Nagyon kedvesen fogadtak, de hogy elég jónak tartottak-e egy versenyhez... eredetileg egy korábbi időpont volt kitűzve, és a rendelkezésünkre álló idő kevésnek tűnt ahhoz, hogy összecsiszolódjunk, ráadásul semmi fellépőrutinom nem volt. Csak annyit tehettem, hogy igyekeztem. Csináltam, amit Bogi mondott, fogadtam a többiek tanácsait, gyakoroltam és mindent megtettem azért, hogy bizonyítsak. És közben magamnak is bizonyítottam :) telt az idő, fejlődtem, gyakoroltam itthon, tanultam más koreográfiákat is, rengeteget táncoltunk együtt, és fellépésekre is volt lehetőség. Tudom, most mire vagyok képes. Azt nem tudom, mire lesz elég.

Tegnap kiderült, hogy eggyel kevesebben megyünk, az egyik lány bokája felmondta a szolgálatot. Alakítható a koreográfia, megoldjuk nélküle, de azért nem lesz ugyanaz. Viszont tartottunk jelmezes főpróbát, ami nagyon jól ment, és egész csivitelős hangulatban telt. Válogattunk egymás övei és ékszerei között, nevetgéltünk, félúton eljártuk a legvidámabb táncunkat, és annyi dicséretet kaptunk Bogitól és az anyukájától, ami biztosítja a pozitív energiát holnapra.

Ma teljes tatarozást tartok, pedikűrtől a hajmosásig minden... és holnap úgy kell öltöznöm, hogy kényelmesen legyek a többórás autóutakon. Bepakolok egy túlélőcsomagot: tű-cérna, biztostűk, cellux, kisolló, körömreszelő, sebtapasz, szőlőcukor, és ami még eszembe jut. Kell kaja egész napra, innivaló, nasi. Fellépőruhák, virágok, az összes ékszerem, sminkes pakk fésűvel és lemosóval. A koris időszakban gyakran utaztam sok cuccal, szóval ezzel nem lesz gond, csak létfontosságú dolgot ne hagyjak itthon.

Nagyon, öhm... izgatott vagyok. Tulajdonképpen folyamatosan érzem a feszítést a gyomrom környékén, ugyanakkor nagyon várom, el se hiszem, hogy idáig jutottam :)

4 megjegyzés:

  1. Első körben nagyon drukkolok nektek, de biztos szuper ügyesek lesztek, és persze te is! Egyébként szerintem minden táncos hasonló utat jár be, kivéve aki kicsi korától kezdve csinál valamilyen táncot, bár szerintem ők is küzdenek ehhez hasonló önértékelési problémákkal. Ugyan táncolni még nem láttalak, de anno a táncos képeiden csodás kisugárzásod kis kiállásod volt, szerintem a mozgásod is csodás lehet :) A lényeg az, hogy bízz magadban és elsősorban élvezd, amit csinálsz! Nem vagyok még én sem gyakorlott fellépő, csupán fél tucat fellépésem volt eddig, de egyre könnyebb lesz a tánc mások előtt, egyre jobban fogod élvezni magát az élményt és azt, hogy a te saját művészetedet megélheted és átadhatod másnak. Ez az egésznek a lényege, hogy élvezd, amit csinálsz :) Meglátod, minden jól fog alakulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elérzékenyültem, ahogy olvastam a biztatásodat, köszönöm. Megnyugtattál kicsit, és ez most nagyon sokat jelent :)

      Törlés