2014. május 4., vasárnap

Siklós

Szóval tegnap voltunk fellépni :) nem nagyon volt időm aggódni rajta, csak az autóban odafelé. Kevesebben vittük ugyanazt a műsort, mint korábban, és az egyik koreográfián muszáj volt picit módosítani, mozdulatokat hozzáadni, hiszen így máshogy hat a lassú együtt mozdulás. Csak az azt megelőző nap tisztáztuk le és gyakoroltuk be a dolgot, valahogy mégsem stresszeltem rajta.
Egészen jól sikerült, oldottak és lazák voltunk, még én is. Teljesen máshogy élem meg, mint a táncórákat, ami persze normális, és eltart még egy darabig, amíg ez a határvonal nem lesz ennyire éles. Volt fellépőrutinom, érzem, hogy lesz is, úgyhogy ez semmiképpen sem panasz, egyszerűen időbe telik az ilyesmi, agyban és testben is. Már először is sejtettem, hogy vissza fog ez jönni, anno a jégen is úgy éreztem, mintha lelassulna az idő... de a múltkor nagyon merev voltam, most pedig még mosolyogtam is valamennyire. Ez is egy lépcsőfok, és sokat segít, ahogy egymásra vagyunk hangolódva a lányokkal, ahogy figyelünk egymásra minden idegszálunkkal. Sokkal jobban, mint amikor tükör előtt táncolunk. Még mindig elámulok, hogy ennek én is a része vagyok.

Jól éreztem magam. Nem csináltam sminkes-hajas képeket, kb ugyanúgy néztem ki, mint a múltkor, csak más ékszereket viseltem. Még nem láttátok őket, de majd hamarosan... és a melltartómat is meg szeretném mutatni, főleg, hogy erről a fellépésről amúgy egy darab képem nem lesz szerintem :)
Ha már szóba került: rám lett parancsolva, hogy vigyek egy kis színt a kosztümömbe. Nem igazán tudom, hogyan kéne, nagyon haloványak az elképzeléseim. Kéne a melltartómra és az övemre valami piros, mert még az áll hozzám a legközelebb, majd kerítek szalagokat, gyöngyöket, aztán meglátjuk :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres fellépéshez, és hogy egyre oldottabban tudsz fellépni :) Ezt valóban a színpadi rutin adja meg, anno első versenyemnél is csak ezt hozták fel hibának, hogy tessék sokat színpadon lenni. Amióta fellépésről fellépésre járok egyáltalán nincs már lámpalázam, sőt, nagyon élvezem a dolgot :) Nekünk is most volt fellépésünk, egész jól sikerült az is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves és támogató szavakat!
      Olvastam a beszámolódat (mint mindet :)), nagyon klassz, hogy vannak ilyen testhezálló lehetőségek a közeletekben. Örülök, hogy jól ment :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy kezdesz belerázódni. Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés