2014. május 5., hétfő

Wishlist III.

A Glamour-napi zsákmányról már beszámoltam, akkor sikerült beszerezni sok dolgot az előző listáról. Apródon találtam egy alig használt, tökéletes fekete szoknyát, és még a múlt hónapban lecsaptam néhány egyszerű fekete pólóra és egy napszemüvegre is, utóbbi kicsit nagyobb, mint amilyet szerettem volna, de nagyon kényelmes. A tavaly nyári listámon szerepelt egy jó kis kendő a buksimra, nemrég találtam is egyet, hajszálpontosan olyat, amilyet elképzeltem :)


Trikók - passzentosak és lengék is kellenek, jó lesz kínaiból is.

Nadrágok - nem létfontosságú, csak lenne egy-két ötletem.

Szandál - van egy szegecses csodám, jól jönne majd egy egyszerűbb darab is.

Törzsi stílusú ékszerek - egész pontosan karkötők.

Hosszú szoknya - óriási színes, tánchoz, kezd sürgős lenni.

Balettpapucs - minden órán eszembe jut, hogy még mindig nem szereztem be.

Piros sminkcuccok - kell egy szempillaspirál és tus is, ha már itt tartunk.

Diy alapanyagok - egy rendelést ma adtam le, de tele vagyok tervekkel.

4 megjegyzés:

  1. Egy piros tust én is elfogadnék. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúú, nekem is régi vágyam :)
      A StarGazer-nek van, ha végre rászánom magam egy makeup plaza-s rendelésre, meglepem magam vele. Nem tűnik rossznak, és megfizethető :) ráadásul folyékony.

      Törlés
    2. Megmazsoláztam, szép. Majd mindenképp mutasd meg, ha megkaparintottad. :)

      Törlés