2014. június 23., hétfő

TMI tag

Szerkesztem már egy ideje ezt a bejegyzést, a javával már kész voltam, hála az égnek, mert a mai munkám után kicsinosítani is nagyon fájt. Fél napot gépeltem, szó szerint. Imádom, de ez már nekem is túl hardcore volt. És legalább kiderül, mit tud az aldis izomlazítókrém.

1) Mit viselsz?
Fehér top, fekete nadrággal, a bugyimról nem nyilatkozom.

2) Voltál már szerelmes?
Hajjaj, most is az vagyok.

3) Volt már szörnyű szakításod?
A komoly kapcsolataim csúnyán értek véget, és volt olyan, amibe belebetegedtem.




4) Milyen magas vagy?
160-162 centi, teljes pontossággal nem tudom.

5) Hány kiló vagy?
45 körül.

6) Van tetkód?
Sajnos nincs.

7) Van piercinged?
Van ^^

8) OTP (One True Pairing - melyik a kedvenc könyv/film/sorozatbéli párosod)?
Több pár is eszembe jutott, de ha megmondanám, meg kéne ölnöm titeket csúnya szpojlerek lennének.

9) Mi a kedvenc műsorod?
Ha elkapom a Gyilkos elmék egyik epizódját, szinte biztos, hogy ott ragadok.

10) Kedvenc zenekar(ok)?
Annyi tag rákérdez erre, és olyan nehéz rá válaszolni, nyilván vannak nagy kedvenceim, de sok stílust és előadót szeretek, nem tudok csak úgy választani. Meg hát mindig másra vagyok rákattanva.

11) Mi az, ami hiányzik?
Egy kis józan ítélőképesség, önmérséklet, teherbírás.

12) Kedvenc dal?
Vissza a tízes ponthoz. De belinkelek egy új kedvencet, kedvelem a The Pretty Reckless-t, sajnos egyik albumok sem hibátlan, legalábbis számomra, de nagyon ütős dalaik vannak, és Taylor Momsen hangja elég dög. Íme.

13) Hány éves vagy?
23 múltam áprilisban.

14) Mi a csillagjegyed?
Bika.

15) Mi az, amit fontosnak tartasz a partneredben?
Mindent fontosnak tartok a partneremben :)

16) Kedvenc idézet?
Leszoktam az idézetekről. Lehet, hogy nem kellett volna. Mondjuk a profilomban, az Abraham Lincoln, azt szeretem.

17) Kedvenc színész?
Ha csak egyet mondhatok, akkor Gary Oldman. Volt egy lakáskocsmás bulink, ahol szinte egész este filmekről beszéltünk, és valaki közölte, hogy aznap van Gary Oldman születésnapja, úgyhogy egész este rá koccintottunk a mézpálinkával.

18) Kedvenc szín?
Ha a fekete színnek számít, akkor a fekete. Amúgy vörös, ezüst, fémszínek, sötétzöld.

19) Hangos vagy halk zene?
Itthon halk, buszon még egészséges frekvenciájú hangos, koncerten és táncórán hadd szóljon.

20) Hova mész, amikor szomorú vagy?
Haza.

21) Mennyi ideig fürdesz?
Sokáig, imádom áztatni magam a zuhany alatt.

22) Mennyi idő alatt készülsz el reggelente?
Ha kell, megy húsz perc alatt is, de szeretem, ha nem kell kapkodnom, és egy jó órát, másfelet rászánhatok (pisiléstől ajtózárásig).

23) Vettél már részt verekedésben?
Még általánosban, egyszer megtéptük egymást egy osztálytársnőmmel.

24) Mi pörget fel?
Tánc, zene, szex...

25) Mi nyugtat le?
Tánc, zene, szex... :)

26) Mi az ok, amiért elkezdtél blogolni?
Nagyon rossz passzban voltam, és jó ötletnek tűnt.

27) Mik a félelmeid?
Saját magamtól félek a legjobban.

28) Mi az, ami miatt legutóbb sírva fakadtál?
Mióta írkálom ezt a tag-et, vagy négyszer javítottam ki ezt a választ... volt stresszes sírás, Így jártam anyátokkal finálé, két-három TVD epizód meg SzCsgG halálhíre... öregszem.

29) Mikor mondtad valakinek utoljára, hogy szereted?
Max egy órája.

30) Mi a blogger neved mögötti jelentéstartalom?
Két (férfi) karakter nevéből jött össze.

31) A könyv, amit legutóbb olvastál?
Fantasztikus történetek a címe, egy novelláskötet. Hátborzongató sztorik, Balzactól Jókaiig.

32) A könyv, amit jelenleg olvasol?
Robert W. Chambers: A Sárga Király. Egyelőre nem vagyok oda érte, bár lehet, hogy csak nem voltam megfelelő hangulatban a novelláihoz.

33) Mi az a műsor, amit legutóbb néztél?
A "kényszerből" nézett focivébé meccseken kívül? :)
Vámpírnaplók. Vérciki (haha), de kíváncsi voltam rá. Most fejeztem be a harmadik évadot, de nem tudom, továbbnézzem-e.

34) Ki az, akivel utoljára beszéltél?
A párom.

35) Milyen a kapcsolatod azzal a személlyel, akinek a legutóbb sms-t írtál?
Ő a tánctanárom.

36) Kedvenc étel?
Rakott krumpli és stíriai metélt.

37) Hova szeretnél eljutni (hely)?
A fürdőbe mondjuk. Ja, nem úgy, akkor nem tudom, szeretném látni az Urált. Ez pár hete jutott eszembe.

38) Hol jártál legutóbb?
A konyhában, de ha megint nem úgy, akkor a párom édesanyjánál.

39) Van "crush"-od?
Mim?

40) Mikor pusziltál meg utoljára valakit?
Öt perce.

41) Mikor sértettek meg/bántottak/szóltak be utoljára?
Csak kicsit felbosszantottam magam, tegnap este.

42) Kedvenc édes íz?
Csokiii.

43) Milyen hangszer(ek)en játszol?
Semmilyen hangszeren nem játszom.

44) Kedvenc ékszer?
Nyakláncok.

45) Mit sportoltál legutóbb?
Csakatánc.

46) Mit énekeltél utoljára?
Madonna - Like a prayer.

47) Kedvenc felvezetőszöveg?
?

48) Használtad valaha is?
??

49) Mikor lógtál együtt valakivel utoljára?
Az elmúlt pár hónapban nem nagyon volt szociális életem...

50) Ki válaszolja meg ezeket a kérdéseket legközelebb?
Hát, akinek kedve van. Tudom, hogy akiket figyelemmel követek, szoktak mindenféle tag-et töltögetni, de Megaeranak, Eszternek és sieglinde-nek (nak?) is örülnék, ha olvassák ezt és úgy gondolják.

4 megjegyzés:

  1. Pont gondolkodok rajta, hogy ki kellene tölteni. Jó volt olvasni a válaszaid. :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam is kitöltős, csak már egy ideje írogatom a válaszokat, most olyan nehezen megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ilyen persze, egyébként ezt nekem is sokáig tartott kitöltögetni.

      Törlés