2014. június 18., szerda

Wishlist IV. - summer edition

Már írok egy bejegyzést a nyári terveimről, amiben kifejtem, miért nem szeretem a nyarat, ezért most ezzel a bevezetéssel nem fárasztanék senkit. A shoppingot nem jegyeztem fel ott tételként, ezt amúgy is külön bejegyzésekben szoktam megosztani. Nem kell sok energiát feccölni egy ilyen írásba, úgyhogy visszarázódáshoz pont jó lesz.
Ez most egy kifejezetten nyári lista, se táncos, se ékszeres, úgy igazán sminkes dolgok se szerepelnek rajta. Emlékszem a tavaly nyári wishlistemre, volt rajta kalap, fejkendő, szandál, ezeket beszereztem és hordom is szorgosan, és hétvégén vettem egy másik szandált is, hogy a csupaszegecs mellé legyen egy egyszerűbb darabom is. Spirál is volt rajta, de hát az fogyóeszköz.

Vízálló szempillaspirál - megfelelő az, amit tavaly használtam, de szívesen kipróbálnék egy újat.

Napvédő kence arcra - a Soliteint termékét néztem ki, meg kéne valami színezett cucc is mellé.

Rövidnadrág - egy kb térdig érő, egyszerű fekete farmerre gondoltam, a régim tönkrement.

Hátizsák - viszonylag kis méretű, csinos darabot szeretnék, ez is tönkremenőben van.

Crop topok - hastánchoz is jól jönnének, most már erőt veszek magamon, és betámadom a h&m-et...

Papucs - nem hordok papucsot, főleg nem utcára, de minden nyáron akad olyan helyzet, amiben hiányzik.

Hajpálcák - yess, még mindig napirenden van, így nyáron még aktuálisabb.

Ti terveztek beszerezni valamit külön a nyárra?

2 megjegyzés:

  1. Én most csak egy csomó trikót akarok venni, mert az összes olyan kinyúlt, meg fakó. Pár strandgatyát is akarok kapáláshoz (mert nekem az a Riviéra :D).

    VálaszTörlés