2014. július 8., kedd

Filmlista (nem csak) nyárra

Ennyit biztosan nem fogyasztok el a nyáron... főleg, hogy még sorozatokat is akarok nézni, és van egy könyves listám is, amihez szintén nem tartom magam olyan szigorúan, és akkor a szakirodalmak meg az egyetem úgy általában... de nem baj, mert amikor kitaláljuk, hogy filmezünk, sosem tudom, mihez lenne kedvem, legközelebb csak ránézek erre a listára.

Az emlékek őre
Az elveszett fiúk
Byzantium
Wir sind die Nacht
Halhatatlan szeretők
Az éhség
Bálványrock
Ghost in the shell
A futurológiai kongresszus
Így neveld a sárkányodat 2.
X-Men: Az eljövendő múlt napjai
Dracula Untold
Csillagpor
Az ember gyermeke
Doktor Parnassus és a Képzelet Birodalma
A Halászkirály legendája
Transzcendens
Az embervadász
Sin City: Ölni tudnál érte
Éjszakai őrség és Nappali őrség
Promethetus
Ultraviola
Delicatessen
Brazil
Metropolis
Metropia

4 megjegyzés:

  1. Jó filmeknek tűnnek :) Néhányat már láttam belőlük, és azok egytől egyig remekbeszabott filmek - pl. a Metropia. De a Byzantium is egy kedvenc, hát még a Doktor Parnassus! A Brazilon meglepődtem, hogy a listádra került, de azt a Metropolissal egy helyen szokás emlegetni és főként művészettörténész körökben. Legalábbis nekem a gimis rajztanárom ajánlotta. Meg később egyetemen a kultúra és művészettörténet tanáraink.

    Jó, hogy összeírtad, lehet én is megnézek róla pár filmet, mert mostanában nagyon meg vagyok lőve, ha új filmre vágyom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jártam anno egy filmszakos emberrel, később meg filozófiából érettségiztem, ahol volt négy filmes tételem, szóval fogékony lettem az ilyen alkotásokra. Egyébként így nem is tűnik olyan hosszúnak :)

      Törlés
  2. A listádról jópár nekem is régóta tervbe van véve, ezen a nyáron énis kihúzok párat ezek közül:)

    (a Doktor Parnassusról nyilatkozta egyik osztálytársam annó: "Már értem, miért halt meg Heath Ledger... hogy ne kelljen végigcsinálnia ezt a filmet". Akkor röhögtem rajta, aztán megpróbáltuk megnézni, és szerintem van benne valami. Ha megnézted, írj majd róla, érdekelne, tetszik-e vagy sem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már ott figyel a párom gépén, nagyon kíváncsivá tettél most. Én A Halászkirály legendáját egyszer elkezdtem nézni, vagyis hát elkezdtük szilveszterkor, bepezsgőzve, és úgy nem jött át, de nem adom fel.

      Törlés