2014. július 18., péntek

Kajás tag

Már megint szótlan voltam, húzós napok vannak mögöttem.
Nem vagyok hajlandó a tag eredeti címét használni, a nom-nom-nom-ról mindig egy tátogó hal jut eszembe, a nyam-nyam még mindig aranyosabb, bár tény, hogy az sem hangzik kevésbé hülyén... mindegy is, enni szeretek (még ha a 45 kilóm nem is erről árulkodik) és ilyen tag-gel még nem találkoztam.



1) Mi az, amit senki sem szeret, csak te (és fordítva)?
Imádom a gombát nyersen, és ezt az információt a legtöbb ember nagyon nehezen dolgozza fel. Viszont a paradicsomot semmilyen formában nem eszem meg.

2) Mit főzöl a legszívesebben (és túl gyakran)?
Olyan nagyon gyakran nem főzök. Még. De imádom a tésztákat, nagyon gyorsak és egész változatosak.

3) Melyik étteremben ennél minden nap?
Van egy sült krumplizós söröző a városban, azt a belga sült krumplit nagyon szeretem, mindenféle szószt lehet kérni hozzá, meg szezámos csirkeszárnyakat, rántott sajtot... hasonló módon elkészített chipsük is van, hát imádom őket. Az Áfium is egy klassz hely, de nem túl nagy a választékuk, a Salibárnak viszont igen... tudnék hova menni, na.

4) Ha egy szendvicset rólad neveznének el, mi lenne a neve és mi lenne benne?
Ha rólam neveznék el, nyilván úgy hívnák, mint engem, nem? Nutella és sajt egyébként.

5) Van valamilyen főzéssel kapcsolatos tipped?
Nem kell túl komolyan venni, és érdemes kicsit az ösztöneinkre és józan paraszti eszünkre hallgatni. De azért (szerintem) a szakácskönyvet se dobjuk ki, biztos alapokkal mégiscsak könnyebb.

6) Mi van a bakancslistádon?
Nem is tudom, egyszer ettem polipot, ami szörnyű volt, de mindenki szerint csak rosszul volt elkészítve, szóval megkóstolnám, milyen, amikor jól csinálják. Csak egy falatot.

7) Melyiket szereted: saját magad főzni, rendelni, vagy elmenni valahova enni?
Rendelni nem nagyon szoktunk, idén tavasszal volt rá példa anyum SZÉP kártyája miatt, szerettem, de annyira nem hiányzik. Nem vagyunk abban az anyagi helyzetben, hogy gyakran házon kívül együnk, de néha-néha azért belefér egy kínai, pizza, vagy kajálás a cimbikkel. Ezt azért nagyon szeretem, de nem mondanék le a házi kosztról, a családom főztjéről, és a sajátomról.

8) Van ételallergiád?
Nincs, hála a jó égnek.

9) Minek nem tudsz ellenállni mostanában?
A chipsek és általában a krumplis kaják szoktak függőséget kiváltani belőlem, szerencsére csak időlegesen.

10) Mi a kedvenc desszerted?
Süti, csoki, fagyi... bármi, csak mazsola ne legyen benne, és persze minél csokisabb, annál jobb.

4 megjegyzés:

  1. A nyers gombán én is meglepődtem, de egyik ismerősöm pl. a kurmplit eszi nyersen :D Főzve-sütve már nem szereti, csak nyersen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyers krumplit én is szeretem :D mindig lemeózom, mielőtt megsütjük vagy főzzük.

      Törlés