2014. július 30., szerda

Kreálmányok ajándékba

Bár rengeteg ötletem volt az elmúlt hónapokban, viszonylag kevés értékelhető dolgot alkottam. Vagy nem volt úgy időm, vagy nem sikerültek jól, de ez a két darab igazán szép lett. Ez különösen fontos nekem, mivel nem magamnak csináltam őket.

Az egyik egy nyakék, amit anyák napjára készítettem anyumnak. Ritkábban hord ékszert, mint én, főleg ilyen, viszonylag hangsúlyos darabokat, de épp ezért gondoltam, hogy egy alkalmibb nyakláncot kap, nehogy még bűntudata legyen, amiért egyszerű hétköznapokon nem veszi fel. Amikor először felkentem ezt a lakkot, nagyon tetszett neki (Catrice - Berry Potter & Plumbledore), és amúgy is rögtön tudtam, hogy duokróm szín kerül a medálba, így esett erre a választásom.



A másik pedig egy kulcstartó, apum névnapjára készült. Tulajdonképpen ugyanúgy csináltam, mint anno a denevéres nyakláncomat, és a turul szeméhez igazítottam a karikát. Szerencsére ez az egyszerű, letisztult turul forma kedvence, ezt még én is meg tudtam rajzolni, és egy kényelmes délelőtt alatt el is készültem a varrással és a ringli ráütésével.



Amióta az eszemet tudom, mindketten nagyra értékelik a műveimet, és nagyon szeretik, amiket újabban csinálok, ezeknek is nagyon örültek. Imádom ezt az érzést :)

2 megjegyzés: