2014. július 27., vasárnap

Summary XVIII.

Érdekes két hetem volt. Ami a nyarat illeti, nem tartok sehol, de elolvastam pár könyvet a listámról, meg is rendeltem néhányat, és úgy egyáltalán, az utóbbi hónapokhoz képest sokat olvastam, és ez nagyon jó. Feltölt, amire nagy szükségem van. A programok teljesen szétcsúsztak, csak apummal voltam egy mini nyaraláson, de előbb hazajöttünk, mert anyumat baleset érte... nem súlyos dolog, főleg hogy sokkal súlyosabb is lehetett volna, de komoly és ijesztő volt, és nagyon hálás vagyok a páromnak, aki kézben tartotta a dolgokat, amíg visszaértem a városba. Úgyhogy az elmúlt másfél hétben őt ápoltam, és mellette vezettem a háztartást, ami eléggé mélyvíz volt, de úgy gondolom, nem lehet rám panasz. Mostam, főztem, gyógyszert adagoltam, és még mindig maradt időm olvasgatni, sőt, este sem hullaként zuhantam az ágyba. Most már sokkal jobban van, persze idő még, amíg teljesen rendbe jön, és nyilván nem így tervezte eltölteni a nyári szabadságát, de legalább sokat pihent, meg még fog is, mert rajta tartom a szemem, és nem engedem ugrálni.

Megfőztem életem első nokedlijét, krumplipüréjét (beszarás, milyen jó lett), rántott gombáját és sült oldalasát (nem az én ízlésem, de a párom imádta), meg néhány kevésbé említésre méltó kaját is összedobtam, finoman szólva sem haltunk éhen. Annyira jó érzés saját főzttel jóllakni, egyedül számon tartani, mi van a hűtőben és mit kell venni, mit kell mosni és mikor, és nem mondom, hogy kellemes tevékenység ezek mellett még levinni a szemetet meg felmosni minden főzés után, de nem érzem tehernek. Anyumnak folyton bűntudata volt (van), hogy ez így a nyakamba szakadt, minden egyes gyógyszernél, szemcseppnél, fürdőbe kísérésnél és ágyba vitt kajánál biztosítanom kellett róla, hogy nincs gond, már nem vagyok gyerek, ha ilyesmi történik, akkor ez így megy. Holnap még megyünk egy vizsgálatra, ha ott nem találnak semmit, akkor az orvosi részét le is tudtuk a dolgoknak, aztán persze van még mit intézni, ki kell taposni minél több pénzt a biztosítóból, meg jövő héten lesz nálunk ajtócsere, ami igényel egy kis szervezést, aztán megpróbáljuk élvezni, ami a nyárból marad.

Megjutalmaztam magam egy rég vágyott Sally Hansen körömlakkal, egy nagyobb ékszeralapanyag rendeléssel és néhány ruhával (AC/DC-s és Kiss-es felsők a Lidl-ből ^^). És kaptam csini hátizsákot, a gerincem tök boldog. Ennyi habzsi-dőzsi járt... megyek fagyizni.

4 megjegyzés:

  1. Anyukádnak gyors gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! A nehezén már túl van :)

      Törlés
  2. Mielőbbi gyógyulást anyukádnak! El se merem képzelni, mi történhetett vele, de legalább nem kórházban van. Meg milyen jó dolgod lehet, amikor anyukád csinálja ugyanezeket :P picit irigy vagyok, mert én anyukám nem igazán főz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, lassan egyenesben vagyunk :) biciklibaleset volt egyébként, hogy úgy mondjam, olcsón megúszta.
      Valóban eléggé el vagyok kényeztetve ebből a szempontból, de az az igazság, hogy sokkal jobban élvezem ezt a helyzetet, mint amikor segítek neki a háztartásban, valamiért sokkal könnyebb egyedül csinálni.

      Törlés