2014. augusztus 7., csütörtök

30 day fashion/beauty photo challenge - #19

Current Obsession

Sminkhez és divathoz nincsen sok köze (utóbbihoz talán), és nem is igazán megszállottság, de eléggé rákattantam... szóval muszáj megmutatnom, mit alkottam pár napja.
Kislánykoromban ment itthon a Sailor Moon, és nagyon-nagyon szerettem. Utólag belegondolva, sok irritáló tulajdonsága volt a karaktereknek, és láttam azóta sokkal szebben rajzolt animéket, de akkoriban odavoltam érte, és nosztalgiával gondolok vissza rá. Nemrég találtam egy flash játékos oldalon ezt az öltöztetős játékot, és be kell valljam, órákra lekötött :D végül ezt a csajszit csináltam, de még fogok egyet-kettőt, csak mert buli.



6 megjegyzés:

  1. Azt én is néztem! :D Aztán amikor már nem tudtam követni, melyik szimbólum milyen fejlődési stádiumot jelöl, felhagytam vele. Vagy már olyan időpontban volt, hogy nem tudtam nézni. :D Nem emlékszem.
    A piros ruhájú, fekete hajú csajhoz a Mars tartozott, ugye? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ő volt :D
      Egy idő után én is lemaradtam, nem is tudom, hogy meddig vetítették, mármint hogy leadták-e az egész sorozatot. Idén újraindult, teljesen új rajzokkal, állítólag jobban követi a mangát, szerintem meg fogom nézni :)

      Törlés
  2. Hattttalmas Sailor Moon fan voltam, vagyok és leszek, örökké imádatom tárgyát képezik ezek a szereplők! *.* köszi, hogy mutattad ezt a játékot, szerintem én is el leszek vele egy darabig :P És tök jó lett a karaktered!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is menő lett ^^
      Igen tudom, hogy imádod :) remélem, megmutatod majd, miket hozol össze :)

      Törlés
  3. Apró, technikai megjegyzés: a currant az egy gyümölcs (meg is kívántam, most egy hétig nem lesz nyugtom tőle). Az a szó, amire te itt gondoltál, az currEnt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, elírtam, mindjárt kijavítom. Köszi, hogy szóltál! Btw, én is megkívántam O.o

      Törlés