2014. augusztus 10., vasárnap

Bellydance jewelry - bracelet with Sally Hansen

Végre van saját készítésű karkötőm is a fellépésekre. Szeretnék néhány nagy merev darabot, olyan igazi törzsi jellegűeket, de épp azért, mert olyasmiket nem tudok magam elkészíteni, örülök, hogy mégiscsak alkottam egyet. A fekete díszeket rövidáruboltban vettem hónapokkal ezelőtt, fogalmam sem volt, mihez fogom őket felhasználni, de olyan szépek... mikor megérkezett a legutóbbi ékszerrendelésem, és a kezemben tartottam ezt a medált, csak akkor jött az ihlet. A lakk az üveg alatt az egyetlen Sally Hansen, ami valaha is tetszett, a barokkos kollekció Belle of the Ball nevű szépsége, élőben sokkal mutatósabb, egészen lenyűgöző.



Új ragasztót is felavattam, a kreatívboltban ajánlották, alapvetően arra találták ki, hogy ruhára lehessen díszeket felragasztani vele, egészen gyengéd az anyagokkal, de rendkívül strapabíró. Alig várom, hogy mindenféléhez felhasználhassam, egyelőre nem tűnik rossznak, bár lassabban szárad, mint a zselés pillanatragasztó, úgyhogy az még nem lesz száműzve miatta.



Egész mutatós darabokat sikerült összehoznom a napokban,
lassandebiztosan megmutatom őket is :)

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az, és élőben van egy enyhe kékeslila színjátszás is benne *.*

      Törlés
  2. elég profin néz ki... wow. elő a többivel is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm ^^ pedig ebben igazán nem volt sok munka.

      Törlés
  3. Szia!
    Ez Gyönyörű!
    Lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy a fazettált üvegeket (a képen a feketék) hol lehet beszerezni? Mert én sajnos sehol sem találtam...
    Válaszodat előre is köszönöm! :)
    Shelly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Shelly! Köszönöm szépen ^^
      Nem esküdnék meg rá, hogy üvegből vannak, gyanúsan könnyűek. Egy rövidáruban vettem őket Pécsen, ők sok ruhára (akár táncos ruházatra) varrható díszt árulnak, ilyesmi helyeken lehet érdemes keresgélni.

      Törlés