2014. augusztus 31., vasárnap

Tag a nyár utolsó napjára

Mert miért ne :) a Smink és a többi blogon láttam meg, és így augusztus 31-én valamennyire illusztrálja, hogy amennyire csak lehetett, kihasználtam ezt a nyarat, már amennyire a lehetőségeim engedték.

1) Medence vagy természetes vizek?
Alapvetően jobb élményt nyújt a természetes víz, de szeretek nem túl forró termálvízben főni, és van a medencében úszásnak is egy fílingje.

2) Barnulsz vagy égsz?
Könnyen barnulok, kivéve az arcom. Az valamiért alig barnul, aztán egyszer csak gondol egyet, és lepirul.

3) Sárgadinnye vagy görögdinnye?
Úgy igazán egyik sem. A sárga ritkán ízlik, és görögdinnyéből is elég nekem pár szelet egy nyárra.

4) Kedvenc fagyi?
Mindegy, csak a soltvadkerti Szent Korona cukrászdából származzon, ott készítik az ország legjobb fagyiját. Idén megkóstoltam a vörösboresszenciás málnát, hát valami mennyei.

5) Kedvenc nyári ital?
Gyümisörös vagyok, Radler mindörökké.

6) Kedvenc nyári ruhadarab?
Hosszú fekete szoknya, máskor meg halálra szaggatott hosszú farmer.

7) Kedvenc körömlakk nyárra?
Nincs olyan körömlakkom, amit kimondottan a nyárhoz tudnék kötni, a nyári színek egyébként sem az én ízlésemet tükrözik.

8) Kedvenc nyári illat?
Kókusz... kókuszos tusfürdő, kókuszos testápoló, kókuszos kölni, és hosszantartó bounty illat.

9) Kedvenc nyári szépségápolási termék?
Minden nyáron kutatom a tökéletes vízálló spirált, úgy fest, meg is találtam, az Essence Lash Mania reloaded vízálló típusának személyében.

10) Mit szeretsz legjobban a nyárban?
Nem igazán szeretem a nyarat, bár ez az idei meglepően ellazított, annak ellenére, hogy a terveimből szinte semmi sem valósult meg. Kipihentnek és nyugodtnak érzem magam, és hát a nyári leárazás, mint olyan, király dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése