2014. augusztus 10., vasárnap

Tegnap túlestünk az eddigi legrosszabb fellépésünkön... persze mióta én is a csoporthoz tartozom, és ami a körülményeket illeti. Másfél órát csúsztunk, tűzött a nap a szemünkbe, és a hangosítás valami irdatlan rossz volt, alig hallottuk a basszust a zenében. Azt hiszem, néha ilyen is kell, és úgy tűnt, hogy akiket ismerek a szervezők közül, azoknak mind nagyon ciki és egyáltalán nem így tervezték a srácok, és a lányok tapasztaltak már rosszabbat. Hát most én is. Teljesen be voltunk tompulva. Ellenben ez pénzes fellépés volt, és kaptunk meghívást egy nagy rendezvényre. Nem is rossz :) nem tudom, a többiek hogy vannak vele, de én szívesen megyek jövőre is, csak legyen más hangcucc, a többire meg már számítani fogunk.

4 megjegyzés:

  1. Sajnos van ez így, a technika néha közbeszól - én az önálló estünkön jártam úgy, hogy a szólóm kellős közepén beakadt a zene és azt hittem nem tudom előadni, pedig nagyon szeretem. Aztán végül megjavult és el tudtam táncolni, de nagyon kellemetlen volt és hirtelen nem is tudtam mit csináljak (állítólag jól kezeltem a helyzetet). Rossz hangosításra is volt példánk, az első versenyemen csoportosban transztáncot adtunk elő, amiben élő ének is volt, de a mikrofon besípolt, ezért anélkül kellett énekelni a csapattársamnak és alig hallatszott belőle valami, mi pedig nagyon hegyeztük a fülünket, hogy tudjuk követni a zenét. Szóval ilyen mindenkivel előfordul, de ez is megedzi a táncost.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem a beszámolódból, bármilyen jól kezeli az ember, olyan kellemetlen az ilyesmi. Anno volt egy versenyünk, még a koricsapattal, amikor a kűrünk kellős közepén ugrott egyet a zene, borzalmas élmény volt. Mi most többek között egy elég monoton számra táncoltunk, és úgy tűnt, egyáltalán nem fogjuk tudni, mikor mit kell csinálni... igazad van, ezek is hasznos tapasztalatok :)

      Törlés
  2. -Sajnos- ilyen tapasztalatok is kellenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) egyébként senki nem tehetett róla, egyszerűen szerencsétlenül alakult, van ilyen.

      Törlés