2014. augusztus 18., hétfő

Tribal bellydance bra

Rá kellett jönnöm, hogy még mindig nem mutattam meg a hastáncos kosztüm legérdekesebb darabját: a melltartót. Tény, hogy volt mit dolgozni rajta bőven, de mivel egy ideje nem variáltam rajta semmit, most már tényleg itt az ideje megmutatnom.




Nem a legprofibb, de házilag ezt tudtam kihozni belőle. Most nagyon tetszik, és büszkén hordom. Az első fellépésre még nem tudtam így összerakni, bár akkor sem mutatott rosszul. Csak hát nem állt a rendelkezésemre minden dísz rá, és sok időmet és energiámat felemésztette maga a melltartó elkészítése: beborítani az anyaggal, átalakítani nyakba kötősre, természetesen kézzel. Nem igazán tudtam azt se, hogy pontosan mennyi díszítés néz majd ki jól rajta, illetve hogyan adhatnék neki törzsi jelleget. Mivel mindannyiunk melltartója egyszerű fekete alapszínű, viszonylag sok cicomázást elbír, és Bogi meg is kért a verseny előtt, hogy vigyek még egy kis színt a kosztümömbe, mert elveszek a sok feketében... ebben van is igazság. Nagyon sokat nézegettem a csoport képeit, hogy valamennyire igazodjon az övékhez, de csak egyre bizonytalanabb lettem :) szerintem jól sikerült mondjuk.



Még az első fellépés előtt szereztem be felvarrható kagylókat, és a kerek érmék is kagylóból vannak. Ezek még egy másik felsőmről származnak, jó régen szedtem le őket, azt hittem, elnyelte őket a szoba, de szerencsére meglettek. Aztán találtam itthon gyönyörű bronzszínű gombokat, azok is felkerültek rá, azt a jó kis díszt az alján pedig egy alkotói piacon zsákmányoltam. Örülök, hogy rátaláltam, erre épült az egész láncos kompozíció, ezáltal jött az ihlet hozzá. Eleinte ezüst színű lánc lógott róla, amit később kicseréltem bronzra, kicsit rusztikusabb és jobb színe van, sokkal törzsisebb (törzsibb?). A képek alapján amúgy sem volt az igazi az ezüst, túl vékony és finom, a fotókon alig látszik. Ez most így sokkal egységesebb is. A lánc, amellett, hogy baromi jól mutat bárkin, a sovány lányok jó barátja... jótékonyan eltereli a figyelmet a kiálló bordákról.



A csipke szerepe csak félig-meddig esztétikai, messziről nem is látszik. Egy kevésbé szép varrást gondoltam vele eltakarni, nem is volt rossz ötlet :) és így valami van belőle a komfortzónámból is. Ez a dolog teljesen új nekem, másfajta anyagok, másfajta összeállítás, más színek... de nagyon jólesik ránéznem a kész melltartóra, és csodás érzés, hogy a saját kezem munkáját viselhetem tánc közben. A versenyen, és az azt követő fellépéseken már ez volt rajtam :) a képek alapján még mindig lehetne díszesebb, de nem nagyon jön újabb ihlet hozzá, úgyhogy valószínűleg így marad.

8 megjegyzés:

  1. Ismét fejet hajtok. Gyönyörű! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves tőled, köszönöm. Annyiból nem vagyok tökéletesen elégedett, hogy a pántokat nem sikerült olyan szépen beborítani, de majd a következő jobban sikerül :)

      Törlés
  2. Szép! ^^ Nagyon tetszik a bronz - piros kombináció, fôleg a holdas függô a láncokkal, meg a kis, piros rózsákkal. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ meglepően jól mutat együtt ez a két szín, nem hittem volna. Egyébként sem tudok betelni ezzel az antikolt bronzos színnel, iszonyúan tetszik :)

      Törlés
  3. Szerintem szuper lett, nagyon tetszik :) Szerintem ez az egyik legjobb mozzanata a fellépésekre való felkészülésnek - a ruhák elkészítése és díszítése ^^ Igaz, én is megszenvedtem az eddigi ruháimmal, de azért élveztem minden percét a dolognak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem kis meló, de nagyon megéri, csodás érzés saját készítésű kosztümben táncolni :) örülök, hogy tetszik, köszönöm! :)

      Törlés