2014. szeptember 12., péntek

30 day nail polish challenge - #30

A polish that matches your favourite outfit

Nagyon sokáig húztam-halasztottam ezt a bejegyzést, mert annak ellenére, hogy olyan lakkról van szó, ami nemhogy a kedvenc, de bármelyik outfitemhez illik, eddig egyetlenegyszer viseltem. Tavaly kaptam karácsonyra a páromtól, és féltett kincs lett belőle, különleges alkalomra vártam, hogy újra felkenjem. Ami az évfordulónk volt hétfőn :) és szinte az is annak számít, hogy végre elégedett vagyok a karmaimmal, el sem hiszem.


A-England - Bridal veil




Ömlengeni fogok...
Lehet, hogy mégiscsak tudnék kedvenc márkát mondani: A-England. Káprázatosak a lakkjaik. Amikor először találkoztam a márkával, még nem is lehetett kapni itthon, én is valamilyen külföldi blog kapcsán ismertem meg. Akkor még csak két kollekciójuk volt, amit az Arthur-mondakör és a Szent György-legenda ihletett, már ezek is lenyűgöztek, és mikor megláttam a Gothic beauties kollekciót... Emlékszem, mennyire el voltam ragadtatva, az ötlettől és a körítéstől egyáltalán, na meg a színektől. Nagyon vágytam egy A-England lakkra. És ugye most már itthon is elérhetőek ezek a szépségek.


Ezt nyilván nem tudtam leplezni a párom előtt, aki tavaly meg is vett nekem egyet, ráadásul egy gyönyörű darabot. Részben azért választotta a Bridal veilt, mert biztosra akart menni, és bele is trafált rendesen. Tökéletes választás volt, és be kell valljam, a Gothic beauties mellett észre sem vettem ezt a lakkot... sikerült meglepnie, na :)




Amikor belevágtam ebbe a kihívásba, csak azt tudtam, hogy ennél a pontnál egy csillámos feketét fogok elővenni, ez a lakk pedig a csillámos feketéim királynője. Szinte bármilyen lehetek vele, dögös, elegáns, vad, kemény, de akár visszafogott és csendes is. Ha a színét kell körülírni, első blikkre egyszerű fekete, némi holografikus csillámlással, de van az a fényviszony, amiben előtűnik egy határozottan méregzöld árnyalat. Ha egy pasi is észreveszi, akkor bizony tényleg így van :) Tény, hogy kevésbé holografikus, mint a legtöbb A-England lakk, csak közvetlen napfényben tűnik elő. Nem tűnik olyan izgalmasnak, de nekem pont ez tetszik, ugyanis nem vagyok oda a holo lakkokért, pláne azokért, amik szinte kiverik az ember szemét. Mondanom sem kell, hogy ebben a napfénymentes időben mindebből semmit sem lehet átadni, a lámpám megadta magát, és a fényképezőm makrója sem az igazi mostanában, szóval a körülmények faszán összeesküdtek e poszt ellen... Kivételesen meghagytam a képeken az automatikus javítást, de nem sokat ért.




Nézzünk néhány technikai információt: 11ml, masszív üveg, vékony kupak, teljesen kényelmes, az ecsete egyszerű, hosszúkás, tulajdonképpen semmi extra, mégis egy álom dolgozni vele. Az állaga tökéletes, és csak úgy siklik a körmökön, az egyetlen dolog, amire érdemes figyelni, hogy elég gyorsan szárad, tehát nem érdemes sokáig tökölni vele. A pigmentáltság valami eszméletlen, akár egy réteg is elég lehet, az igazi mélysége azonban kettővel jön elő, és a második réteg is ugyanolyan gyorsan megszárad. Öt napig hordtam, ezalatt enyhén megkopott a körmöm hegyén, ez látszik is a képeken, de valóságos csoda lett volna, ha nem teszi. A szélei makulátlanok, nem csipkéződtek ki, Az egyetlen negatívuma, hogy önmagában kissé fénytelen, de még ezzel együtt is minőségi ugrás minden más lakkomhoz képest. 


Hogy megéri-e az árát... nincs az a körömlakk, amiért kifizetnék háromezer forintot, de ha valamiért hajlandó vagyok néha túlmenni a tűréshatáromon, az egy A-England lakk. 
Hosszas gyötrődés után kihasználtam a nyári leárazás végét, és vettem két szépséget :) Ha a Nailland elég jó akciókat hoz össze, akkor lesz még néhány ilyen lakkom, kétharmad- de főleg féláron már érdemes lecsapni néhány régóta áhított színre.

Mennyit is tököltem el ezzel a kihívással, két évet? Mindegy, jó móka volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése