2014. szeptember 19., péntek

Hajsza a tökéletes alumíniummentes deó után: Balea

Két üveggel használtam el anno az Alverde rizses golyós deójából, mindkettőt kiskanálnyi szódabikarbónával és pár csepp teafaolajjal felturbózva. Szerettem is, de mintha az üveg végére érve kicsit vesztettek volna a hatásukból. Az illatára kissé ráuntam, és szerettem volna mást is kipróbálni, úgyhogy itt volt az ideje váltani. A múltkor samponos bejegyzéseket ígértem, de azokat kicsit lassabb tesztelni, és ez a bejegyzés is már régóta várat magára.



Emlékszem, hogy valami fújós deót akartam, és a Balea Med pumpás dezodorról csupa jót olvastam, nagyon szerettem volna kipróbálni. Dicsérték az illatát, és tényleg nagyon jó, amolyan niveás-nőcis, dezodorban nekem ez a tökéletes, viszonylag gyorsan beszívódik és nem hagy nyomot a ruhán, de valahogy nem jött be. Alapvetően megfelelt a hatása, újra kell fújni egyszer a nap folyamán, ami nem lenne gond, de volt, hogy egész egyszerűen feladta a harcot a nap közepén. Felturbózni pedig nem lehet, a teafaolaj elcseszné a finom illatot, a szódabikarbóna eltömné a pumpát. Ha már itt tartunk, az üvege túl nagy és főleg nehéz ahhoz, hogy az ember magával hurcolja. (Épp emiatt fogom kihagyni az Alverde pumpás deóit is.) Egynek jó volt, de nem az igazi, arról nem is beszélve, milyen gyorsan elfogyott.


Összetevők (INCI lista): 
AlcoholEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes,  Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes,  EthylhexylglycerinEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  PhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 4, EWG Adat: KorlátozottLactic Acidh|khEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Közepes,  AlanineEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  ArginineEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  SerineEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes 



A rákövetkező deóm is Balea volt, a dm-ben mászkálva láttam meg ezt a golyós változatot, na meg könnyű műanyag a csomagolása (az Alverde esetében sem vagyok oda a nehéz üvegért), és valami veszettül olcsó, 3-400 forint körül mozog az ára. Reméltem, hogy olyan kellemes az illata, mint a pumpásnak, de nem... viszont enyhe, jellegtelen, semmi extra. Az állaga nem rossz, viszonylag könnyen beszívódik, a hatása pedig... amolyan átlagos. A megvétele napján belezúdítottam egy nagy adag szódabikarbónát, így majdnem tudott annyit, mint az Alverde deói, legalábbis a jobb napjain. Sajnos erre sem lehet bármikor számítani, úgyhogy nem hatott meg, de tulajdonképpen nem bűnrossz, és ha már úgyis fel kell turbózni egy deót, szívesebben teszem olyannal, amiért nem fizettem sokat, és amúgy sem tetszik igazán az illata.


Összetevők (INCI lista):
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Dicaprylyl EthereoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Methyl Glucose Sesquistearateeo|euEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Zinc RicinoleateEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Korlátozott,  HydroxyethylcelluloseEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes,  PhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Sodium BenzoatetaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: KorlátozottPolyglyceryl-4 LaurateeuEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Citric AcidkhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Sok,  EthylhexylglycerinEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Sodium HyaluronatehEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes 


Jelenleg újra Alverdét használok, most épp a rózsaszín kupakosat, de már beszereztem néhány másfajtát, valahogy ez az a terméktípus, amivel szívesen kísérletezgetek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése