2014. szeptember 3., szerda

Lámpás

A legutóbbi kreálmányom nem egy bonyolult dolog, de tavaly óta nem volt lakberendezős poszt, és mindenképpen meg akartam mutatni, mert kevés energiabefektetéssel és ízlés szerinti kreativitással nagyon bájos szobadísz készíthető így. Önkéntes voltam egy rendezvényen, mi drótoztuk fel a befőttesüvegeket, és én felügyeltem a lámpáskészítést. Jó darabig nem jöttek gyerekek, úgyhogy mi, önkéntesek, teljesen jól elvoltunk a játszóházban :) akkor készült a saját lámpásom (és az unokatesómé és az anyumé).



A festék tempera és meglepően jól néz ki, de bevallom, nem tudom, mennyire bírná a hőt, eddig csak egyszer világítottam vele. Mindenesetre, ha profibb munkát szeretnénk, használjunk üvegfestéket. A drót nem tudom, honnan származik, de szóba elegyedtem egy anyukával, aki azt mondta, hogy ő virágkötöző dróttal csinált már hasonlót, az vékonyabb és könnyebb hajlítani, mint ezt a vastagabb fajtát. Valószínűleg elegánsabb is a végeredmény.

Sajnos így ismét elég zsúfoltak lettek a polcaim,
de ez legyen a legnagyobb gondom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése