2014. szeptember 16., kedd

The Autumn Book tag

Mostanában nagyon rákattantam a tagekre, főleg az olvasós tagekre, még van egy a piszkozatok között, remélem, nem lesz unalmas számotokra. Katacita blogján találtam, nekem tetszik, ha nektek is, töltsétek ki :)

1) Mit szeretsz legjobban az őszben?
A hűvős időt, a visszatérést a forró teákhoz, az átmeneti öltözködést, a sulikezdést, a légkört, a színeket és szagokat.

2) Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jársz, vagy a megboldogult iskolás napjaidra?
Az ifjúsági könyveim, főleg Jacqueline Wilson lányregényei, de kicsit ilyen a Harry Potter-sorozat is, meg persze a tankönyveim, amiken még nem adtam túl.

3) Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos!
Talán ez, nekem olyan őszies benyomást kelt:



4) Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted?
A 21 rémes történet című novelláskötetben, Bram Stokertől A bíró háza. Komolyan rettegtem, miközben olvastam.

5) Melyik a kedvenc horrorfilmed?
Nem igazán szoktam horrorfilmeket nézni, egy ideje nem szórakoztatnak, inkább thrilleres vagyok. Persze vámpíros filmek jöhetnek dögivel, de azok nem is az eszetlen hentelésről vagy a rettegésről szólnak.

6) Mely könyv megjelenését várod az idén ősszel?
Salla Simukka trilógiájának következő részeit, már láttam a Hófehér borítóját a molyon, de semmi konkrét információm nincs róla egyelőre.



7) Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel!
Azt hiszem, A boszorkányra vagyok perpillanat a legkíváncsibb, bár most, hogy eszembe jutott az Édességek kicsiny boltja, lehet, hogy előbb újraolvasom azt és a folytatását :)



8) Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel?
Szarvak! Nagyon várom, már csak azt kell eldöntenem, hogy elolvassam-e előbb a könyvet, vagy csak utána...



2 megjegyzés:

  1. De jó kis tag...a Szarvakra én is kíváncsi vagyok mert nem merem elolvasni a könyvet (érdekes a kapcsolatom az író másik regényével), viszont Harry Potter korszakomból a színészt nagyon szeretem - és nagyon örülök, hogy nem ragadt meg varazslónak, hanem kapott azóta komoly szerepeket is - így szívesen megnézném...majd...és ha tetszett a könyvnek is neki ülök...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, jó látni, hogy nem rekedt meg, hanem rendesen dolgozik, és egész jó szerepeket kapott azóta, szerintem.
      Töltsd ki, ha van kedved :)

      Törlés