2014. szeptember 29., hétfő

Vampire bat tee

Pár napja nekiestem egy új textilfestős tervemnek. Tudtam, hogy valami denevéreset szeretnék, meg hogy a szürke pólómra, aztán kitaláltam, hogy milyen denevér legyen és hol helyezkedjen el, de a konkrét elképzelés csak a festés közben alakult ki.


Nem teljesen ilyen szárnyformát szerettem volna, de ami a fejemben kialakult, azt képtelen vagyok megrajzolni, és így is bejön. Illetve, eredetileg pirossal akartam a szemét, fehérrel a fogait, vércsepp nélkül, de úgy döntöttem, hogy az teljesen fekete denevérrel lenne csak jó, úgyhogy újragondoltam ezt a részét. Tökéletesen elégedett vagyok a végeredménnyel, habár nem tudom eldönteni, elég nagyok-e a szemei, max azokat kipótolom később. Tegnap felavattam és imádom :)


Mikor levettem, feltűnt, hogy a feketét szinte egyáltalán nem szívta be az anyag, a kis fogacskák viszont átütöttek O.o úgyhogy ez tényleg a fehér festék skillje. Ja, és egy kicsit vicces, hogy pont a melleimnél vannak a szárnyai :D

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofára sikerült :)
    (És nem is fekete, de mennyire tetszik ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Régebben vásároltam néhány egyszerű színes pólót, ezt, egy bordót, meg egy lilát, és akkor tökre tetszett ez a szürke, de később nem hordtam, mert valahogy nem éreztem jól magam benne :/ viszont így sokkal jobban tetszik magamon.

      Törlés
  2. Mekkora jó már :D És ezt tényleg szabad kézzel rajzoltad rá? :O Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Igen, szabadkézzel, bár én soha nem tartottam magam jó rajzolónak, csak az ilyen stilizált vagy teljesen nonfiguratív formák mennek :)

      Törlés
  3. Csak annyit tudok ismételgetni: "Akarom, akarom!":D
    Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  4. Csak lesek, ez iszonyú aranyos*.*
    (és pont így jó, piros szemmel vagy máshogy nem lenne ennyire awsome)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, mindig jól esik a pozitív megerősítés :)

      Törlés