2014. szeptember 17., szerda

Zöld köves bronz fülbevaló

Nem terveztem, hogy ezekből a kis medálokból fülbevalók lesznek, de nem gondoltam volna, hogy ilyen kicsik. Jól meglepődtem, amikor megérkeztek, persze tudtam, hogy centire mekkorák, csak nem sejtettem. Mindenképpen zöldet akartam az üveglencse alá, nem tudom, ez volt a terv, pedig jó lenne valami vörös árnyalat is. És hogy semmiképp se legyen unalmas, feldobtam egy-egy gyönggyel, aminek az egyik felén nap van, a másikon hold és csillagok. Fenomenálisak, kár, hogy ezzel most végképp elfogytak (bár úgy rémlik, valahol kell lennie még egynek).


Az egyetlen, ami nem tetszik, hogy a medál karikája nem tűnik hosszú életűnek, túl vékony. A párom próbált megnyugtatni, hogy ennyi terhelést, amit az üveglencse jelent, biztosan kibír, de szerintem folyton attól fogok rettegni, hogy egy óvatlan pillanatban letörik :/ viszont, ha könnyen lecsíphető, akkor csodaszép gyűrűk készülhetnek az ilyen medálokból...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek :) Hol veszed/honnan rendeled az ékszeralapokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A Csinálj ékszert! webáruházból szoktam, oldalt megtalálod a linkjét :)

      Törlés
  2. De jól néz ki! :D
    Nagyon szép lett. :3

    VálaszTörlés
  3. Hát egy ilyet én is nagyon elfogadnék :)

    VálaszTörlés