2014. október 14., kedd

Glamour-őrület - a zsákmány

Ha már a tervezgetést megosztottam, pár szót ejtek az eredményről is. Azt kell mondjam, ez megint sikeres kör volt. Kb hasonlóan zajlott, mint a legutóbbi: a Müllerben full heringparti, az Árkádban átlagos hétvégi néptömeg.

Pénteken megvettem majdnem mindent, amit a drogériákból szerettem volna, illetve vasárnap beszaladtam a Rossmannba is. Az egyetlen, ami nem volt betervezve, az egy szempillaspirál, de az fogyóeszköz, na meg utána voltam a Kik-ben zokniért, és nem bírtam otthagyni egy halálfejes gyertyát :) Az Alverdés kupont most nem sütöttem el, és elfelejtettem egy-két apróságot, de túlélem.



Pénteken voltunk anyuval a Tescoban, kaptam két leárazott pizsit, vasárnap pedig nyakunkba vettük az Árkádot, ami komolyan nem volt durva, a H&M-ben még próbafülkéhez is jutottam, ami nem semmi :) és nem hosszas várakozás meg tülekedés után, hanem elegánsan besétálva. Lett melegítőnadrágom, basic pólóm, atlétám sajnos nem, mert csak a C&A-s szabás jó rám, ott pedig nem volt a méretemben. Nadrágot sem sikerült lőni, elkeserítő, hogy amikor végre látok egyet, aminek megfelelő a szabása, az anyaga, a színe, és az ára is, abból a legkisebb méret is nagy rám. A Librit végül kihagytuk, egyrészt mert éhesek és fáradtak voltunk, másrészt mert délelőtt korábban értünk be az Árkádba, a ruhaüzletek nem voltak még nyitva, az Alexandra viszont igen, és 2+1 akció volt az Agave könyveire, ennek pedig nem tudtunk ellenállni :) amúgy is inkább Alexandrások vagyunk, és a trilógiát, amit megvettünk, már régóta terveztük beszerezni.


Ami pedig nem volt terv, vagyis nem azonnali... amikor az urammal bementünk a Deichmannba (cipőt venni neki), és már sokadszorra bámultam nyálcsorgatva ezt a csodát, elvesztem. Szerettem volna ilyen fűzős csizmát, mert a jelenlegi tönkre fog menni (volt már cipésznél, és próbálom menteni a menthetőt, de nem tudom, meddig fogja bírni). Örülök neki, iszonyat jól néz ki, és jó meleg :) még nem is tudom hordani, ami jó hír a másiknak, mert azt sem fogom hanyagolni.


Ti is ügyesek voltatok? :)

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem is, főleg mert élek-halok az ilyen korcsolyára emlékeztető fűzős megoldásért :)

      Törlés
  2. Én nagyon...nem vettem semmit, ami felesleges...meg kb semmit...megvettem álmaim spirálját (nem hittem, hogy lelek valamit, amire azt mondom, hogy tökéletes...de meglett - köszi, maybelline), és vettem egy rimmel csomagot akciósan (az az összeragasztott dolog...50% kedvezmény is volt rá az összevonható kuponok miatt, amúgy nem vettem volna meg, mer a púder színe max nyáron jó nekem, csak a bb krém meg nem érte volna meg külön...xD).
    Amúgy az az essence spirál nekem is megvan, én még a tussal összecsomagolva vettem meg, ugyanis kívánság listás régóta (a keféje miatt), és egy ilyen akciót nem tudtam kihagyni - bár kipróbálni egyelőre nem volt lehetőségem még sajnos...
    A fehér púder szintén meg van, már újra is vettem, én nagyon szeretem, csak nagyon vigyázz rá, mert a legkisebb eséstől képes ripityára törni a púder, és a csomagolása is (nekem még a fém pan is kitört a műanyagból, pedig szőnyegre esett úgy 40 centi magasságból - az ágyról...)...szóval szerintem ne kísérletezgess táskába hajigálással...ha nem akarod takarítani aztán a cuccaidat...xD
    A fehér ajakceruza és a fekete rúzs nekem meg még mindig listás, de mivel egyelőre egyikre sincs égető szükségem (az álom fekete rúzsom amúgy is megvan már - imádom; ajakkontúrt meg általában nem használok, mert iskolába nem használok erős színeket, barátommal ha kimegyek szintén nem használok annyira sötét, "elmászós" színeket, máshova meg mostanában nem tudok menni, mert semmi időm nincs sajnos), így ezt kihagytam...amúgy is múltkor bűnöztem essence ajakügyileg...szóval szerintem egy darabig még nem is kerülnek hozzám...viszont nagyon tetszik az ötlet, hogy ilyen árban is lehet kapni most már fehéret, ugyanis nagyon univerzális kis cucc, és eddig csak drágábban láttam - annyiért, amennyit én nem költök egy sminktermékre se...
    A cipővásárlás nálunk is így zajlik a családban, megyünk apának cipőt venni, és mi veszünk magunknak, neki meg semmi se jó...egyébként csodálatos csizmát fogtál ki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül a barátom is vett cipőt, úgyhogy nem teljesen abszurd a dolog :D szerintem is csodás, és bundás belül ^^
      A spirált én is tussal vettem, csak lemaradt a képről. Remélem, azért a neszesszer kihívásait bírni fogja a púder, lehet, hogy szerzek vagy varrok neki valami szütyőt. Köszi, hogy szóltál róla :)
      Én úgy voltam ezzel a ceruzával, hogy van olyan rúzsom meg lipstain-em is, amihez nagyon kellene, plusz ugye a fellépések, és nem vagyok hajlandó minden rúzsomhoz passzoló színt vadászni, szóval ez az ideális, és minden volt, csak drága nem :)

      Törlés
  3. nekem szinte tömény csalódás volt a glamour napok - és csak egy vasárnap koradélutánból állt. Megvettem az alapozót, amit kinéztem, de se a H&M-ben nem találtam semmi jót (se magamnak, se a páromnak), se a TBS-ben. Onnan végül - bár BB krémért mentem be - egy argánolajjal távoztam (amit azóta se tudok jól használni). És végül a Calzedoniából szereztem két szép harisnyát. Egyiknek a színe és az anyaga maga az álom, a másik pedig cicákká varázsolja a lábaimat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt már ilyen Glamour-napom nekem is, emlékszem, hogy vettem valamit a páromnak karácsonyra, meg talán két körömlakkot, és ennyi, de ezért persze végig kellett tülekednem az egész Árkádot, pfff.

      Törlés