2014. október 8., szerda

Glamour-őrület

Szerettem volna wishlistet írni, mert már rég volt, de vagy unalmas dolgok kellenek (hajgumik meg zoknik), vagy hosszabb távú kívánságokról van szó (táska, mert az előző tönkre fog menni, de még egy csomó ideig bírja szerintem, meg néhány cipőm is mostanában akarja felmondani a szolgálatot). Az utóbbi időben többször is rendet raktam a szekrényeimben, és világosan látom, hogy bőven elég ruhám van, de persze ez melyik lányt tartja vissza... néhány dolog van, amit érdemes lenne most beszerezni, de legalábbis felmérni a terepet. Az eredetileg wishlistnek szánt bejegyzést végülis átírtam rendesen, kimondottan Glamour-napos poszt lett belőle, de hát nem baj, máskor is volt már ilyen.

Szerintem kb a legutóbbi menetrendet fogom követni, péntek délelőtt gyorsan körbeszaladom a drogériákat, hétvégén pedig anyummal és az urammal megyünk ruhavadászatra. Múltkor szerencsénk volt a szombat délelőttel, most lehet, hogy vasárnapra csúszik. Azt hiszem, a Müllerrel kezdek, mert a múltkor borzasztó sokan voltak munkaidőben is, utána átugrok az Intersparba, megnézem a cipőket, és abban az épületben van egy dm is, szóval tökéletes. Ha a többiek benne vannak, akkor még aznap elintézzük a Tescot és a Praktikert, tök jó, hogy oda is van kupon, épp előszoba átalakításban vagyunk. Ami a ruhákat illeti, mivel sosem találok semmit a H&M-ben, amit előre kinézek, és annyira nem is vagyok oda érte, azt szoktam a végére hagyni, de lehet, hogy most oda kéne bemennünk először, később az üzletbe sem lehet bejutni, nemhogy egy próbafülkébe. Utána Takko, C&A, és talán-talán Tally Weijl. Sajnálom, hogy a New Yorkerbe nincs kupon, azok a nadrág méretek pont nekem valók. Aznap kéne beiktatni a Rossmant is, a végén pedig megkoronázzuk a napot a Librivel.


Alapdarabok

Ilyesmiket mindig valamilyen kuponos akcióval szoktam venni. Egy-két egyszerű atléta, egy hosszú ujjú, és már nem is tudom, hány listán szerepelt egy egyszerű, megfelelő szabású és anyagú, fekete farmer, összeteszem a két kezem, ha találok egyáltalán, és főleg, ha emberi áron. És mivel jó voltam és kiselejteztem a szoknyáimat, vehetek magamnak egy bőrszoknyát (vagy később a leárazásokon).


a képszerkesztői képességeim páratlanok


Szabadidőnadrág
Kéne egy vastag, és a vékonyabb (és csinosabb) fajtából is beruháznék kettőre, a meglévőkkel itthon még el-elvagyok, de se boltba leugrani, se táncolni vagy túrázni nem mennék már el bennük. Lyukasak, kinyúltak, rojtos az aljuk, lecsúsznak a derekamról... Éveket korcsolyáztam, edzettem és túráztam bennük, szóval az a csoda, hogy eddig bírták, pizsinadrágnak pedig még mindig tökéletesek. Így a tél közeledtével nyilván a vastag az elsődleges, de nyitott szemmel járok. Fogalmam sincs, honnan és mennyiért, majdnem egy évtizede nem vásároltam ilyesmit.

Beauty szekció
Jó ideje szeretnék egy új fekete rúzst, és most, hogy az Essence behozta a kínálatba, biztosan lecsapok rá. Amúgy is kíváncsi voltam az újabb rúzsokra, csak nem tudtam, melyik árnyalatot válasszam, így viszont egyértelmű. Ha már rúzs és Essence, az egyik új termékük egy átlátszó szájceruza, amit szintén régóta szeretnék, és az ára is valami nevetséges. Egy transzparens púderen is filózok egy ideje, de szép összetevőjűt szeretnék, úgyhogy jól megnehezítettem a saját dolgomat... A tonikom és a szemfestéklemosóm pedig rendesen fogyóban van, és mikor pótoljam őket, ha nem most.


Ti terveztek beszerezni valamit? :)

4 megjegyzés:

  1. Én most nem spilázom túl, csak vasárnap fogok kb ráérni, meg a tömegtől is iszonyodom (a próbafülkéről le kell mondani ebben a 3 napban), úgyhogy kimondott cél csak alapozó és bb krém vadászat, amiket már ki is néztem. Plusz H&M-ből veszek pár cuccot - pólókat a páromnak és valami egyebet magamnak. Talán valami meleg cuccot.
    Egyébként meg kb a rákövetkező héten már úgyis lesznek nagyobb leárazások, amin a glamúrnapok maradványait lehet szétkapkodni. Emlékeim szerint...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira én sem vagyok rápörögve, de én nem szeretek a leárazásokra apellálni, sosincs semmi a méretemben, és ha nagy a kedvezmény, nem mindig tudok tudatos vásárló maradni :) ilyenkor még csak-csak össze tudom szedni, amit kigondoltam, de nem vesztem el a fejem :)

      Törlés
  2. Én már túl is estem rajta pénteken, még a sáskajárás előtt érkeztem, így nyugiban tudtam nézelődni. Aki meg útban volt, azt félresöpörtem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyes :D egy körön én is túl vagyok, de holnapra is tervbe van véve, remélem, nem lesz öngyilkos küldetés :D

      Törlés