2014. október 6., hétfő

Liebster Award

Pannától kaptam ezt a díjat, amit nagyon szépen köszönök, értékelem az ilyen gesztusokat, és sajnálom, hogy csak most jutottam el odáig, hogy kiposztoljam. Épp ezért én most nem is adnám tovább, meg mert lusta dög vagyok és nem szoktam el sem tudom képzelni, meddig tartana frappáns és érdekes kérdéseket összehoznom, ha ez is eddig tartott... de majd egyszer.



Random dolgok rólam:

1) Szörnyen nehezen szedek össze magamról 11 dolgot.
2) Lehet, hogy ezt már említettem, de utálom a mazsolát. Minden sütit elront.
3) Ha már süti, mit nekem egy szalmonella, minden nyers tésztát megkóstolok.
4) Szimmetria mániás vagyok, legalábbis ami a sminkemet illeti. A legapróbb eltérést is képes lennék órákon át javítgatni.
5) Ódzkodom az Ebaytől, mondjuk szerencsére, mert minden pénzemet el tudnám verni.
6) Sokat sírok, és megkönnyíti az életemet.
7) Nagyon szeretek biliárdozni és nagyon rühellem a kocsmaszabályokat.
8) Elég viccesen tudok nevetni, és durva belegondolni, hogy még magasabb, mint amilyennek hallom.
9) Már októberben elkezdem tervezni a karácsonyi ajándékokat.
10) Szeretem a sudokut, és valamiért ez meglepi az embereket.
11) Nagyon rosszul mesélek, viccet, sztorit, bármit, már előre sajnálom a gyerekeimet.

Panna kérdései: 


1) Mi az a három tárgy, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?

Íj, vesszőkkel teli tegez, és egy jól felszerelt svájci bicska.

2) Változtatnál valamit a külsődön? Ha igen, mit?
A fogaim... ez egy hosszú történet, sokat szenvedtem, mára gyakorlatilag a semmiért, és nagyon szeretnék újra szép fogsort, de a hiúságom egyelőre nem törte át a nyúlságom gátait.

3) Mit nézel meg először egy férfin?
Azt hiszem, a testtartását, a járását. Vagy azt, ami a legfeltűnőbb rajta.

4) Melyik a kedvenc könyved, és miért?
Nem tudok egyetlen kedvencet választani...

5) Van olyan téma, amiről nem szeretsz beszélgetni?
Van, szót se többet.

6) Milyen gyakran szelektálod a ruháidat?
Két-három évente. Idén nagyon esedékes lenne már, a nyáron szerettem volna megcsinálni, de elmaradt, viszont még az ősz folyamán nem ártana túlesni rajta.

7) A legrosszabb film, amit valaha láttál?
Valamikor nyáron láttam egy részletet a Sharknado második részéből, ledobta tőle az agyam a láncot. Viszont nemrég megnéztem Az embervadászt és a Prometheust, ők ketten is fej-fej mellett küzdenek ezért a címért, szerintem borzasztóak.

8) Van valami álmod, amit valóra szeretnél váltani?
Volt, lemondtam róla, és nem volt könnyű, de találtam újakat. Amúgy arra jutottam, hogy engem megbénít az álmodozás... szövögetem a kis terveimet, de nem viszem túlzásba.

9) Őrült party hajnalig, vagy otthoni filmnézős kuckózás?
Ebben a pillanatban az elsőt választanám, nagyon benne van a boogie a lábamban, és ha igazán olyan a hangulat, akkor szó szerint reggelig tudok pörögni.

10) Van olyan szó vagy szófordulat, amit a kelleténél többször használsz?
Mindig rákattanok valamire, és akkor minden második megnyilvánulásomban használom, ez most épp az elképesztő és a borzasztó. Majd ráunok mindkettőre.

11) Melyik az a dal, amit az istennek sem vallanál be, hogy szereted, mert ciki?
Amikor korcsolyáztam, volt néhány, a stílusomtól és ízlésemtől teljesen idegen dal, amit szerettem, de erre már tudok úgy gondolni, hogy tágult az ízlésem, nyitottabb lettem más dallamokra, és az, hogy párhavonta meghallgatok egy Lady Gaga számot abból a háromból, amit szeretek, szerintem nem olyan kínos. Na meg ugye sok keleti zenét hallok, és biztos furán néznek rám a buszon, mikor kihallatszik a fülemből egy-egy koreónk dallama, de leszarom :)



Még egyszer köszönöm! :)

2 megjegyzés: