2014. október 21., kedd

Újabb futárszolgálatos csoda. Felhívott a pasi, hogy mindjárt itt van, majd elkezdett kérdezgetni, mert nem volt teljesen tisztában azzal, hogy melyik ház az, és megkért, menjek le. Gondoltam, oké, nem para, a lépcsőházban van egy asztalka, ott is le lehet rendezni a dolgot. Rámcsörgött, mikor ideért, tényleg gőze nem volt, pontosan hova jöjjön, két házzal odébb állt meg... Nem az a baj, hogy le kellett mennem - habár nem nagy és nehéz tárgyról volt szó, igazán felhozhatta volna, hiszen többszörösét fizeti az ember a futárszolgálért, mintha a postás hozná, aki fel is hoz mindent -, kényelmetlen, de túlélem, azért viszont haragszom, hogy egy több tízezer forintos fizetést kellett a nyílt utcán lebonyolítanom. Mégis mi ez? Miközben aláírtam, az egyik pasas telefonált a következő kuncsaftnak, hogy mindjárt ott vannak, őt is részletesen kifaggatta, hogyan találja meg az utcát és a házat, az egész tök amatőr volt, komolyan nincs náluk gps? Ráadásul ketten vannak, csak le tudják csekkolni, hova is készülnek, elvégre ez olyan kihívás, amivel nap mint nap szembenéznek. Még sosem találkoztam ilyennel. Teljesen érthető, ha felhívják az embert néhány plusz infóért, de ez akkor is nonszensz, utaztam régebben munka miatt más városba, sofőrrel, és minden alkalommal simán odataláltunk mindenhova, maximum köröztünk egyet, ha egyirányú utcával találkoztunk. Lehet, hogy ez egyszeri alkalom volt, de mi biztos nem rendelünk többet olyan webáruházból, ami ezzel a futárszolgálattal dolgozik. Habár, ami engem illet, immár végleg az átvételi pontokra voksolok.

3 megjegyzés:

  1. Öh...bár általában én is inkább postára/boltba kérem, ha van lehetőség rá...azért elmondanád, hogy ez melyik szolgálat volt? Mert találkoztam már érdekes (meg bunkó) csomag kiszállítókkal, de ilyennel még nem, és nem is szeretnék...>.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bele akartam írni a bejegyzésbe, csak hirtelen nem találtam a nevüket, pedig csak rá kellett volna pillantanom a fuvarlevélre... Royal Futár Hungária a nevük, vagy Royal-Sprint, nem teljesen tiszta, de azt hiszem, ugyanaz a kettő. Egyébként most a webáruház (Mall.hu) honlapján olvasom, hogy a futár beviszi a lakásba a cuccot... őket erről nyilván elfelejtették értesíteni. És ahogy guglizok, mások is panaszkodnak rájuk, tehát nem egyszeri alkalom, amit ma tapasztaltam.

      Törlés
    2. Az előző, amiről írtam, nem ez a futárszolgálat volt egyébként, de ezek is három perccel az érkezés előtt hívtak fel.

      Törlés