2014. november 10., hétfő

30 day fashion/beauty photo challenge - #23

Outfit/FOTD/EOTD Inspired by a Tv Show




Nem nagyon vagyok jó az ilyesmiben, szóval ha Tv Show, akkor sorozat, és akkor legyen Kalinda Sharma. Ő a The Good Wife egyik karaktere, Archie Panjabi alakítja, és bár nem mindig öltözködik úgy, ahogy én tenném, összességében szeretem a stílusát. A lényege igazából elég egyszerűen leírható, szoknya vagy ruha, hosszú szárú csizma, és klassz dzseki, talán mondanom sem kell, hogy meghalok a kabátjaiért. Na meg, én sokszor nem érzem magam kemény csajnak szoknyában, de ő annyira dög *.* egyébként is badass a nő, nagyon kedvelem.
Nem épp ilyen bénácska fotót akartam, de már mindenképpen akartam blogolni, és úgy döntöttem, ez egyszer megelégszem ezzel is. A lényeg látszik, és azért van egy fílingje. Motoros dzseki, fűzős csizma, farmer ceruzaszoknya. A szoknyát én csináltam, egy nadrágból alakítottam át, és a reakciókból úgy tűnik, veszettül dögös lett... majd még mesélek róla. Nagyon imádtam ezt a szerelést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése