2014. november 14., péntek

Gardróbpszichó tag Tipegő Zombitól

Ezt a tag-et Tipegő Zombi blogján találtam, és nagyon megtetszett, ráadásul képeket sem igényel (annyira), ami azért lényeges, mert elutaztam, és előtte csesztem lefotózni a legújabb kreálmányaimat vagy valami. Íme a link az eredeti kérdéssorhoz: http://tipegozombi.blogspot.hu/2014/05/gardrobpszicho-tag.html


1) Ki öltöztetett gyermekkorodban? Ő hogyan öltözködött?
Nem emlékszem igazán, hogyan öltözködött anyum, mikor kicsi voltam. Ő egyébként később találta meg a stílusát, és talán annyiban volt rám hatással, hogy szép lassan elorozhattam tőle az összes fekete ruháját.

2) Szükséges praktikumnak vagy kreatív folyamatnak tekinted az öltözködést?
Mindkettőnek. Mostanában nagyon sokat vagyok itthon, ezért amikor elmegyek hazulról, praktikusabban és gyorsabban igyekszem elkészülni, mint régen, de ezen igyekszem változtatni, mert nagyon utálok unalmasan öltözködni.



3) Kritizálták valaha a társaid vagy a szüleid az öltözködésedet?
A szüleim nem, de a társaim... sosem fogom elfelejteni azt a napot, mikor először volt rajtam suliban az első Nightwishos pólóm. Azelőtt is beszólogattak, amiért csak lehetett, és már előtte sem tetszett nekik, ahogy kinéztem, de az akkor igazán elindította a horrort. Borzalmas időszak volt.

4) Melyik a kedvenc színed? Előfordul a ruhatáradban?
Van ember, aki nem hordja a kedvenc színét? Imádom a feketét, ergó szinte csak azt hordok, bár néhol kivillan egy-egy piros, fehér vagy lila darab a fekete ruhatengerből.

5) Sokszor vásárolsz stílusában nagyon hasonló ruhadarabokat?
Igen.

6) Hasonlóan öltözködsz, mint a többi nő a környezetedben?
Nem.

7) Olyan a ruhatárad, amelyet valóban megengedhetsz magadnak?
Van néhány ruhadarabom, amikre külön összespóroltam a pénzt, de amúgy igen, olyan. Nincsenek benne nézd-én-ezt-megengedhetem-magamnak-igaz-egy-hétig-nem-ettem-inkább-de-akkor-is-megvettem-hogy-mutogathassam darabok.

8) Milyen lenne az ideális gardróbod? Miért nem azt látod, ha a szekrényedbe pillantasz? Mi a legnagyobb akadálya?
A ruhatáram összetételével elégedett vagyok, de nagyon kicsi a hely, sokszor nehezen látom át a szekrényeimet. Nagyon szeretnék egyszer egy fasza gardróbot, de ahhoz hely is kellene, és azért nem ez lesz az elsődleges szempont majd a lakásvásárlásnál.

9) Kerülöd a tükröket, vagy lopva mindig belepillantasz?
Lopva mindig belepillantok :$ hiú vagyok, na. Sőt, általános iskolás koromban rászoktam arra, hogy mielőtt bezárom az ajtót induláskor, magamra mosolygok az előszobatükörben. Ad egy kis önbizalmat és komfort érzetet.

10) Sokat rejtesz el, vagy sokat mutatsz magadból?
Egy egészséges középutat igyekszem fenntartani. Nem vagyok az a fajta, aki tetőtől talpig eltakarja magát, eléggé távol áll tőlem, fura is lenne úgy hastáncolni... de túl kihívóan sem szeretek öltözködni, nem szeretem így felhívni magamra a figyelmet.


Lopjátok, vigyétek, ha megtetszett :)

4 megjegyzés: