2014. november 16., vasárnap

Még nem meséltem el azt az örömöt, hogy nemrég nyílt új kreatív bolt a városban. Így most már van kettő, persze ez is drága, de egész jó a választék, és azért sok minden van, amit nem szeretnék netről rendelni, vagy kell a jótanács, amit a kreatív boltosok adhatnak. És egész szép függőket árulnak, kicsit húzósak ugyan, de mások, mint amiket rendelni szoktam, szóval érdemes lesz időnként körbenézni náluk is. A régi kreatív boltba is azért jártam/járok, hogy lecsekkoljam, mijük van, vagy ha készlethiányos valami a CSÉ webáruházban, esetleg ha ott nem találok valamit.



Ráadásul tökre megérte a múltkor beugrani, zsákmányoltam új fogót, tök faszán működik, és amúgy egy csomó féléjük van tök jó áron. Vettem szépséges fekete gyöngyöket, amilyenekre régóta fentem a fogam, és olyan bedugós-hurkos füli alapokat, amiket szintén jó ideje kerestem, már alkottam is velük valamit, hamarosan megmutatom. Találtam egyszerű fehér edényfogókat, ezt már tényleg nem is reméltem, amikor bementem, és tök jó, mert a párom anyukájának karácsonyi ajándékához pont ezekre volt szükségem. Tiszta mák, tényleg. Ó, és van törzsvásárlói rendszerük, amire fel is iratkoztam gyorsan, az ilyet mindig szeretem.

4 megjegyzés:

  1. Hát ide szívesen bemennék, tök jól hangzik ez a fogó dolog. :) Nálunk alig találni normálisat, ami van azt is a kínaiban találtam 300ft-ért. Mondjuk az enyémek pont nem kopnak, bár tennék. :( Nagyon hiányzik az ékszerkészítés, de nem tudom beépíteni a jelenlegi életembe. Na lesz itt még nyár! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nagyon örültem neki, mert amiket eddig néztem, mind irreálisan drágák voltak. Amúgy nem kopott, hanem elkezdett ragadni, ráadásul a barátom folyton lenyúlta, mikor az autót bütykölte, és egy idő után nem tudtam vele normálisan dolgozni, szóval úgy döntöttem, megtarthatja :D
      Ne csüggedj, majd idővel kialakul, mire hogy tudsz időt és energiát fordítani. Én visszagondolva nagyon bánom, hogy az elején nem szorítottam háttérbe más dolgokat az egyetem miatt, hanem mindent próbáltam besűríteni. Most jobban tudok mérlegelni, remélem, legalább a mesterképzésben hasznát veszem majd :)

      Törlés
  2. De jó! Imádom az ilyen boltokat, de sajnos az én környékemen nincs jól betankolt, pedig sok dolgot kinéztem a karácsonyi ajándékokhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, én is szeretem őket :) órákat el tudnék nézelődni az ilyen helyeken. Lehet, hogy később nem találom majd olyan jól felszereltnek, de egyelőre nagyon tetszik. Viszont jó, hogy tudok netről rendelni, ha csak ezekre a boltokra hagyatkozhatnék, elég húzós hobbi lenne az ékszerkészítés...

      Miket szerettél volna venni?

      Törlés