2014. december 31., szerda

2014/2015

Ismét egy itthon töltött szilveszter, de nem bánom - persze az önérzetem háborog kicsit, de egyik program sem tetszett nekünk ma annyira, hogy fagyoskodjunk egy nagyot, csak azért, mert szilveszter van és kötelező. Imádom ezt az időjárást, de a kocsmák és szórakozóhelyek közötti mászkálást inkább máskorra időzíteném. A bulizást kicsit sem sajnáljuk, mert tegnap voltunk egy előszilveszteri koncerten-rockbulin, azt semmiképpen sem akartuk kihagyni, egyrészt mert szeretjük azt a bandát, másrészt mert már előre úgy tűnt, nem lesz olyan buli, ami a mi fogunkra való lenne, és így biztosan tudunk partizni egy jót. Jó is volt :) nem voltak sokan, nem volt fergeteges a hangulat, de mi nagyon jól éreztük magunkat, és hajnalig táncoltunk az urammal, amire régóta nem volt alkalmunk.
Pezsgőnk van, sörünk van, rágcsánk van, sütihegyek vesznek körül minket, már csak néhány jó filmet kell vadászni hozzájuk. Kiolvastam egy könyvet, néztem sorozatokat, talán megírok pár blogbejegyzést, és egy gyönyörű ajándék körömlakk várja, hogy felkenjem :) Ágyból nézhető tűzijáték is van, hála a nagyzoló külvárosiaknak, nincs hiányunk semmiben.

2014, te pedig rohadj meg, örülök, hogy véged van.

6 megjegyzés:

  1. Még egy pozitív évzáró poszt...:D
    De amúgy egyetértek...én csendben akartam itthon maradni (ez az első olyan évem, amikor túl öregnek és fáradtnak érzem magam a szilveszteri party-hoz), erre anyáék ideszervezték az ő bulijukat...szóval most reggel 6-ig hallgathatok "retro" (amiket már régen is azért hallgattak mert gáz...xD) számokat, ahelyett, hogy aludnék...de pia van...(És az utolsó mondatod olyan, mintha én írtam volna...)
    Hát BÚÉK!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi faszán megegyeztünk, hogy idén nem maradunk itthon, de hát így alakult :D egyelőre nem bántam meg, viszont nálatok érdekes lehet a hangulat, remélem, azért jól telik :)
      BÚÉK neked is :) Ez az év nem a miénk volt akkor, tényleg ránk fér egy boldog új év :)

      Törlés
  2. BÚÉK. :* Eddig ez a legszebb és legőszintébb újévi poszt, amit eddig olvastam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Boldog új évet neked is! ^^

      Törlés
  3. Én azon akadok ki mindig,hogy egyetlen egy kocsma van nyitva éjszaka. Miért?! Nem tudom hogy most szilveszterkor más volt e a helyzet,mert én sem voltam se bulizni,se városba fagyoskodni, de az év többi napján ez a helyzet =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt néhány,ahova lehetett volna menni, bár szerintem csak egyetemvárostól befelé, uránban kb semmi. Elég vacak a felhozatal :/

      Törlés