2014. december 12., péntek

Fárasztó két nap áll mögöttem, ezért még el sem meséltem, hogy megvan a szoknyám :)
Csodaszép és tökéletes. A hossza, a dereka, a színe, az anyaga, az anyag mennyisége, egyszerűen tökéletes. Esetleg kap majd egy új, rugalmas madzagot a derekába, de ennyi. A hossza pont jó, bevallom, emiatt picit aggódtam, aztán láttam olyan képet Joós Juditról, amin viseli, akkor megnyugodtam, de végleg csak akkor tűnt el belőlem a para, mikor felhúztam. Pont jó. Az anyaga nagyon könnyű pamut, sokkal könnyebb, mint gondoltam, ami jó hír: eddig Bogi egyik szoknyájában táncoltam, az meglehetősen nehéz, viszont ez nagyon kényelmes ebből a szempontból is. Rengeteg anyag van benne, mégis alig érzem a súlyát. Persze még szoknom kell, sokat kell majd gyakorolnom, hogy szépen tudjak benne mozogni és ki tudjam használni, hogy ilyen sok, de ahogy eddig pörögtem-forogtam benne, nagyon tetszik, és már alig várom, hogy felavathassam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése