2014. december 5., péntek

Gyerekrevigyázós hetem volt. Beteg a hatéves unokatesóm, és bevállaltam én is pár napot, hogy a nagynéném ne maradjon ki annyit a melóból. Nagyon bírom a csajt, iszonyat jófej gyerek. Nem mondom, néha fáraszt kicsit, nagyon erős és temperamentumos jellem, de alapvetően jól együtt lehet vele működni, és szeretek vele lenni. Kreatív, logikusan gondolkodik, rengeteg mindenről lehet vele dumálni, és óriási szíve van. A barbizás nekem nem ment valami jól, de minden mással tök jól elvoltunk. Varrtunk, gyurmáztunk, és társasoztunk orrvérzésig. Azt hiszem, életemben nem játszottam még ennyi Ki nevet a végén?-t egy huzamban :) és hát nagyon érdekes megfigyelni egy ennyi idős gyerek észjárását. Az ilyen napokon mindig előjön a fészekrakhatnékom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése