2014. december 29., hétfő

Karácsony

Kellemes volt az ünnep. Nem is kívánhattam volna többet, jobbat. Amit ki lehet hozni egy ingázós karácsonyból, azt kihoztuk. Még havazott is, nagy sokára.

A szentestét apuméknál töltöttem, vele, a nagynénémmel és az unokatestvéremmel, meg előző nap beugrott a család egyik barátja is. Együtt főztünk, bringáztunk meg a játszótereken ökörködtünk, és rengeteget beszélgettünk arról, hogy mit kér karácsonyra, és vajon megkapja-e :) másnap részt vettem az ajándékok becsempészésében is, elképesztően izgalmas volt szerintem. Tengerimalacokat kapott, napokig ez volt a téma, és egész megilletődött, hogy tényleg megkapta őket :) órákig el sem mozdult előlük, odahúzott egy kis széket, és csak leste őket.
Anyummal egészen csendesen telt az ünneplés. Zenét hallgattunk, beszélgettünk, főztünk, borozgattunk, moziztunk. Megnéztük a Demónát, kiraktunk néhány puzzle-t, poénkodtunk és pletyiztünk, tulajdonképpen semmi extra, de úgy el tudnak rohanni mellettünk a mindennapok, hogy egy kis meghittség és közös szórakozás is nagyon sokat jelent.
Karácsony után leutaztam az uramékhoz, e sorok írása közben még itt vagyok. Ajándékoztunk az édesanyjával, rokonokat látogattunk, dögönyöztem a nagy mamlasz kutyust, bohóckodtam a görénnyel, kiélveztem, hogy végre a kedvesemmel alhatok... komolyan, vele még ide-oda utazgatni is pihentető.

Jó volt mindenhol. Szeretem az ilyet.
Remélem, nálatok is jól teltek az elmúlt napok :)

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni a pozitív karácsonyi beszámolókat...:D
    Amúgy ezek szerint most te is Jézuska voltál...mi unokatesóm lányának a figyelmét tereltük el, amíg a szülei felvitték a fát és feldíszítették meg odatették az ajándékokat...:D (vagyis lekötöttük a kislányt, amíg a jézuskák dolgoztak...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^
      Jó lehetett az is :D Mi a fát együtt csináltuk, de a nagy meglepi a Jézuskák dolga volt, vagyis a miénk :D szerencsére a szomszédnéni, aki vigyázni szokott rá, pont átinvitálta délutánra, úgyhogy sima ügy volt.

      Törlés