2014. december 21., vasárnap

Mint mondottam volt, hihetetlen, hogy mindjárt karácsony... várom már, de nem vagyok igazán hangulatban. Itthon idén nincs meg a fíling. Talán az antikarácsonyi időjárásnak lehet némi köze hozzá. Viszont az Oriental Fusionett-tel már tartottunk egy kis karácsonyozást, jaj, olyan jó volt *.* igazi lélekmelengető este volt, nagyon jól éreztem magam. Sütiztünk, ajándékoztunk és nagyon sokat beszélgettünk. Hálás vagyok ezekért a lányokért.

A napokban volt a névnapom, ennek örömére faszán lebetegedtem, de nagyon igyekszem kúrálni magam, nem vagyok hajlandó karácsonykor is agonizálni. Szüleim olyan aranyosak voltak, apum elvitt az egyik karácsonyi vásárra, hogy válasszak valamit, aztán együtt forralt boroztunk, vagyis én boroztam, ő karácsonyi sört ivott. Jó volt. Anyumtól pedig kaptam két könyvet, amiket egyszer nagyon nézegettem a boltban, de igyekeztem erős lenni, és nem elcsábulni :)
Ja, és végre találkoztam az urammal. Tizenkét órázik, és úgy jött ki a lépés, hogy két napig nem is találkoztunk, vagyis de, csak a másik olyankor mélyen aludt. Bár így legalább nyugiban csinálhattam az ajándékát. Elég nagy fába vágtam a fejszémet, de úgy tűnik, sikerült összehoznom végül :)

Még egy ajándékkal nem készültem el, aztán megvagyok, és csak csomagolni kell. Mondjuk az nem lesz olyan jó egyedül, tavaly együtt csináltuk a barátommal. De a kreatívkodásnak és az egyedüllétnek köszönhetően meg tudtam nézni néhány filmet a még nyáron összeállított listámról. Miután háromszor elaludtam az Ultraviolán, sejthettem volna, hogy negyedik alkalommal sem lesz nagyobb sikere... most legalább végignéztem, de nem tetszett. Az éhség viszont igen, nagyon különleges hangulata van, biztos nem ez az utolsó alkalom, hogy láttam.


Ti hogy álltok az ünnepi készülődéssel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése