2014. december 9., kedd

Üvegcsék

Legutóbb, mikor alkatrészeket rendeltem, vettem ilyen kis pinduri üvegcséket. Két medált is készítettem velük az elmúlt hetekben, mindkettő egy-egy régi terv megvalósulása. Lassan meg sem lepődök, hogy ilyeneket írok, a legtöbb ötletemen hónapokat kotlok... másokon perceket, de ez a ritkább.



Az egyik véres, mert szerettem volna egy ilyen kis picurkát is. Ez most sokkal vérszerűbb lett szerintem, mint a nagy, jó ez a szín nagyon. A másikban egy gyöngy van (már ha lehet gyöngynek nevezni), eredetileg valamilyen függőt akartam, de annyira pici, hogy semmi sem fért bele. Úgy tűnt, jegelnem kell a dolgot, aztán egyszer csak rápillantottam ezekre a fekete szépségekre, és jó ötletnek tűnt :)



Elképesztően aranyosak, hogy ilyen kicsik, mintha valami manóé lennének, vagy nem is tudom :)

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, főleg a véres :)

    VálaszTörlés
  2. De kis helyesek! :)
    (Nekem is a véres tetszik jobban! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^ ja, a helyes jó jelző rájuk, tényleg azok :)

      Törlés
  3. De aranyosak! A gyöngyös különösen tetszik, szerintem én is csinálok majd egyet, sôt, a multkori állatkerti zsákbamacskából van itthon egy mini cápafogam, lehet, hogy az is jól nézne ki egy ilyen pici üvegcsében. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      NAGYON jól mutatna cápafoggal :)

      Törlés