2015. január 4., vasárnap

2015

Nem volt jó évem. Szinte elrepült mellettem, miközben én egy helyben toporogtam. Mintha nem lettem volna önmagam. Visszatekintve egy határozatlan, önmarcangoló, rettegő gyereket látok. Nem akarok ilyen lenni. Nem lehetek ilyen, többé nem. Nem tudok előrejutni, nem tudom jól csinálni a dolgomat, nem tudok felépíteni semmit. Változtatnom kell. Változnom kell.
Tudnom kell, hol a helyem. Tudnom kell, merre visz az utam. Tudnom kell, ki vagyok, és ki akarok lenni. Muszáj tudatosabban élnem. Beosztani az időmet, nem elpazarolni az energiáimat. Egyensúlyra kell találnom. Komolyan venni, de nem szorongani. Lazítani, de nem halogatni. És szeretni magam... hinnem kell, hogy több van bennem, hogy többre vagyok képes, hogy többet érek.
Igen. Fogadalomnak nem nevezném, de jó irányvonalnak tűnik.

2 megjegyzés: