2015. február 11., szerda

Alverde ultra sensitiv sampon

Egy ideje keresem a tökéletes sampont, vagy samponokat. Tavaly használtam egy Naturigin márkájút, isteni volt, de azóta sem találom egy üzletben sem... A Babylove megszűnt, de már amúgy se nagyon használtam, a Balea ultra sensitive-et pedig nagyon szeretem, de időnként ráunok. 
Nagyon szerettem volna kipróbálni néhány Alverde sampont, egyik jobban érdekelt, mint a másik, de mindig elbizonytalanodtam, mert elég sok alkohol van bennük, és a koffeines is szárította a fejbőrömet. Gondoltam egyet, és levettem ezt a polcról, alkoholmentes és hasonlít összetevőiben a Baleához, olyan rossz csak nem lehet. A rövid véleményem az lenne, hogy de.




A hosszabbat kezdjük a technikai résszel: szép csomagolás, jól záródó kupak, satöbbi, az állaga nem olyan zselés, szinte kocsonyás, mint a koffeinesé, sűrűbb gél, vagyis könnyen kezelhető. Kicsit vegyszerszagú, ez az illatanyagmentesség átka.

Az összetevők:
Water / Aqua  ,  Sodium Coco-Sulfate ti I eu  ,  Lauryl Glucoside ti  ,  Glycerin h  0 0 ,  Sodium Lactate h  ,  Betaine h  ,  Sodium Chloride  , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil eo I h  1 0 ,  Sodium Cocoyl Glutamate ti  ,  Xanthan Gum ti I eu  ,  Glucose Glutamate h  0 0 ,  Hydrated Silica  

Elsőre nehezen habzik, másodszorra már nem vészes, viszont akár van ennek köze hozzá, akár nincs, úgy érzem, nem tisztít rendesen. Vizesen nagyon furcsa érzetű a hajam utána, ezt a koffeinesnél is tapasztaltam, de itt rosszabb, már-már ragacsos. A mosás napján mindig kevésbé haragszom a samponra, mert egészen szép vele a hajam, fényes meg jó esésű, viszont hamar jön a csalódás, mivel már másnap szarul néz ki. Száll, lelapul, a forgóm szétesik, és egy újabb nap múlva, nem is tudom, mintha koszos lenne... És zsíros is, ami nem csak kellemetlen, hanem furcsa is, mert jojobaolajat tartalmaz, ami nagyon jó zsíros bőrre. Arról már ne is beszéljünk, hogy kissé korpás a hajam, ez nem feltétlenül a sampon hibája, de nem is segít rajta.

Nekem kettő elvárásom lenne egy samponnal szemben: tisztítson és ne tegyen kárt - na jó, három: adjon egy picike tartást, de kibírom, ha nem -, azonban úgy veszem észre, hogy ez a sampon akkor válhatna be maximum, ha napi szinten mosnám a hajam. Utálom. Rátukmálnám a barátomra, de a szulfát miatt nem kéne... remélem, a sminkecseteim nem fognak panaszkodni, mert hogy én nem használom el, az biztos.

4 megjegyzés:

  1. A Babydream 2 az 1-ben sampon és tusfürdőjét próbáltad már? Abban is van szulfát, amire tusfürdőben én érzékeny vagyok, viszont samponként semmi bajom tőle. Nem tud semmi extrát, jól tisztít, szépek az összetevői, és olcsó - de én nem is várok többet egy sampontól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet! Gondolkodtam rajta, meg a Babylove hasonló termékén is, de igazából mostanában nem vágyom babasamponra, mert elég lapos volt a hajam a megszűnt Babylove-val. De lehet, hogy kipróbálom, végül is legrosszabb esetben elhasználom tusfürdőnek :)

      Törlés
    2. Dúsítani nem fogja a hajad, az biztos, de egy próbát megér :)

      Törlés
    3. Nyilván :) csak csapzott ne legyek vele. Na majd meglátjuk :)

      Törlés