2015. február 26., csütörtök

Ámok - Szent vér

Az általam olvasott magyar gót blogokon ment/megy egy kihívás, Hallgassunk dark jellegű zenét! címmel, és amikor a magyar előadókról volt szó a posztokban, eszembe jutott, hogy régebben mennyit, de mennyit hallgattam ilyesmit. Nem sok előadóról van szó, de meghatározóak voltak számomra. A napokban újra kedvet kaptam hozzájuk, főleg az Ámokhoz (vagy Amokhoz, sose tudom...). Ezt a lemezt nagyon-nagyon sokat hallgattam, és meg kell mondjam, még mindig ugyanannyira tetszik, nemcsak nosztalgiából, mert azért ilyen zenék is vannak.
Bemutatnám a kedvenceimet:

Árnyékharc - a legleg


 A lélekrabló


Sámánima


És persze A zöld, a bíbor, és a fekete feldolgozása, de az a dal egyébként is tökéletes. Most teljesen rápörögtem erre a műfajra, egy csomó régi lemezt előkotortam, De Facto, Gyöngyvér, F.O. System, na jó, az F.O. Systemhez nem vagyok megfelelő hangulatban, de talán így is jöhet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése