2015. február 9., hétfő

Best of beauty - 2014

Tudom, hogy már február van, de talán nem gáz... szerettem volna egy ilyen tematikusabb összefoglalót, és ha most jutottam el idáig, hát akkor most. Kimondottan sminkes kör, ebben még egész változatos vagyok. A kategóriákat Arabella kedvences bejegyzéséből kölcsönöztem, csak átugrottam azokat, amiket egyáltalán nem használok

Alapozó:
Csalok, mert színezett hidratáló, mondjuk nem ártana legalább a fellépésekhez beszerezni egy alapozót. Ez is elég jól fed, szeretem, de sajnos vannak hibái.

Korrektor:
Csak a szokásos Alverde. Időnként eszembe jut, hogy ki kéne próbálni mást, mert kicsit kezdem unni, de jól működik, felesleges lenne lecserélni.

Púder:
A színezett hidratálóhoz elkezdtem használni az Essence színtelen mattító púderét, és szeretem is, ha eltekintek attól az apróságtól, hogy magától ripityára törik.





Szemhéjpúderpaletta:
Essence smokey eyes set, a fellépősminkjeim kulcsdarabja. A szürke árnyalat lehetne pigmentáltabb, a másik kettő viszont nagyon jó, és igazán szép füstös sminket lehet vele készíteni.

Szemhéjalapozó:
Az Avoné nagyon bejött, a színe, az állaga, a tartóssága is megfelel, csak hát tégelyes. Nagyon lassan fogy, biztosan előbb fog beszáradni, mint hogy elhasználhatnám.

Szemceruza:
Az idei év felfedezettje igazából inkább egy tus, méghozzá az Alverde géles szemhéjtusa, komolyan mondom, tökéletes. Elképesztően precízen lehet vele dolgozni, imádom.

Szempillaspirál:
Megmutatni nem tudom, de egy Yves Rocher dúsító spirált használtam a legnagyobb örömmel. Ajándék volt egy vásárlás mellé, nem ér annyit, amennyibe kerül, de elég jó.



Pirosító:
Piros pirosító a Catrice jóvoltából. Eszméletlen színe van, és nagyon jó minőségű darab, az egész trendkiadás tetszett, de ez a darab különösen jól sikerült. Iszonyú jó vétel volt.

Ajakkontúrceruza:
Nincs meg régóta, de muszáj megemlítenem az Essence átlátszó ceruzáját, régóta vágytam egy ilyenre, ráadásul magát a rúzsozást is megkönnyíti.

Rúzs:
A Catrice előző szortimentfrissítésénél vettem egy nude rúzst, emlékszem, mennyit filóztam, kell-e ez nekem, de nem bírtam ki, elhoztam. Magam is meglepődtem, mennyire tetszik, sokat hordom.



+ Körömlakk:
Viszonylag keveset lakkoztam tavaly, viszont csodaszép körömlakkokkal bővült a gyűjteményem, többek között néhány A-Englanddel. ^^ A nyáron rendeltem féláron két szépséget, karácsonyra pedig kaptam egyet a páromtól. Megint :) tavaly közölte velem, hogy minden évben vesz majd nekem egyet, de nem hittem volna, hogy komolyan mondja.
A teljes banda, immár négyfősen:



Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

2 megjegyzés:

  1. Azt a tust én is felfedeztem nemrég, meglepően jó, pedig nem sokat vártam tőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem mertem beleélni magam, de nagyon bevált :)

      Törlés