2015. február 7., szombat

Kincslelőhely: Rossetti Bizsu

Jó ideje szerettem volna írni erről a zsákmányról, és tulajdonképpen fogalmam sincs, miért nem tettem eddig. Még csak át sem töltöttem a képeket a gépre. Tegnap, amikor törölgettem a fényképezőgép memóriakártyáját, szembejöttek velem... jól meglepődtem :)
Az AvianaRahl blogon találkoztam először a Rossetti Bizsu webáruházzal, ahol nagyon gagyi és nagyon klassz ékszereket egyaránt találhatunk. Tele van pl. kövecskés ocsmányságokkal, de vannak kimondottan szép holmik is, megspékelve néhány fekete és vagány szépséggel. Eddig csak egy rendelést adtam le, két hajgumit és két hajcsatot vettem, nem akartam elsőre nagy összeget otthagyni, és ezeknek tudtam a legkevésbé ellenállni.


A csontvázkezes hajcsatból ilyen áron muszáj volt kettőt is beszerezni, sajnos egyikük nem bírta a terhelést, és elengedett a ragasztó, de kettő perc volt meghegeszteni, úgyhogy túléltük a dolgot. Egyébként, ahhoz képest, mennyibe kerül, egész jó minőségű a műanyag, a csat erős, csak a ragasztó néz ki kicsit bénán, de nem feltűnő. Link hozzá: http://rossettibizsu.hu/csontvazkez-hajcsat-fekete-feher.html



A hajgumikon meglepődtem, milyen szépen kidolgozottak, és egész jó súlyuk van. A koponyás picit jobban tetszik, olyat már régóta szerettem volna, de a kéz is jól néz ki, csak szerintem nem mutat olyan jól copfon. Viszonylag régóta megvannak, de még nem nyúltak ki, szóval a gumik egész jól bírják, bár azt hozzá kell tennem, hogy nem hordom őket napi szinten, és a már összefogott hajamra húzom rá őket.


Kéz: http://rossettibizsu.hu/csontvazkez-hajgumi.html
Koponya: http://rossettibizsu.hu/hajgumi-ezustkoponyaval.html

Ékszert még nem mertem rendelni, mert nem tudom, milyen ötvözetből vannak, de ki tudja, lehet, hogy később teszek egy próbát :) lenne néhány gyűrű és fülbevaló, amit nem utasítanék vissza. Na meg ez a hajcsat *.* kíváncsi lennék, mennyi idő alatt töröm bele a hajamba.


Nem az én stílusom haul posztot írni, de olykor-olykor nem tartanám magamban, ha klassz dolgokra bukkanok... persze csak ha titeket is érdekel, és/vagy szerintetek nem gáz :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofák :) A csattokról az NCIS-es Abby jut eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, rajta el tudnám képzelni őket :)

      Törlés
  2. Akartam mondani, hogy eh, képes vagy megvenni, amikor Ebayről olcsóbb... és nem! Nem semmi, jól meglepődtem!
    Klasszak mind :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :) a postaköltség miatt nyilván drágább kicsit, de én speciel nyuszi vagyok az Ebayhez, és ennyit megér, hogy nem idegeskedek hetekig. Vannak amúgy pl. nyakláncaik, amik rendesen túlárazottak, de az ilyen kis mütyürök rendben vannak.

      Törlés
  3. Hm, lehet el kéne néznem a Rosetti bizsu háza tájára :P Nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés