2015. február 3., kedd

Koponyákok

Ezek a koponyás nyakravalók nagyon régóta szerepeltek a terveim között. Tényleg, hosszú hónapok óta szerettem volna megvalósítani, legalább az egyiket, de valami sosem stimmelt. Most már tudom, hogy nagyon nem mindegy, mivel nyomtatunk, milyen ragasztót használtunk, és mennyit. Több elbaltázott kísérlet után, végre sikerült áttörést elérnem, és az első jól sikerült darabot már láthattátok is. Van még hova fejlődni, de hát gyakorlat teszi a mestert.

Őrá vágytam a legjobban. Elsőre sikerült is elszúrni, de szerencsére ki tudtam pattintani a foglalatból a lencsét, letisztítottam a medálalapot, és jöhetett az újabb nekifutás. Nem állítom, hogy tökéletes, de jó, elégedett vagyok vele. És imádom hordani, szerintem olyan szép :) az egyik kedvenc medálom lett.


Ő pedig ékes példája annak, hogy a matrica is hasznos, de hatásában teljesen más, mint az üveglencse, és annyival nem könnyebb dolgozni vele. Mondjuk nem néz ki rosszul, és sokkal könnyebb. Ezzel a nyaklánccal még nem vagyok tökéletesen elégedett, valahogy nem az igazi az esése, de amíg nem találok ki jobbat, így marad.




Hogy tetszenek? :)

3 megjegyzés:

  1. Woooow, mindkettő nagyon jól néz ki (de az első még egy kicsit annál is jobban...)!
    És kicsit irigykedem, mert iszonyúan tetszenek az ilyenek, csak valahogy nem tudom hordani őket...

    VálaszTörlés
  2. Úúúú az elsőbe szerelmes lettem, pedig nagyon messze állnak tőlem a koponyák! *-*

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszenek, lányok :)

    VálaszTörlés