2015. február 13., péntek

Nadrágból szoknya

Mikor legutóbb felhúztam ezt a szoknyámat, eszembe jutott, hogy nem is írtam róla. Nem épp téli projekt, de én ebben az időben is felhúzom, ha olyanom van, és mivel outfitben már mutattam, nem akartam már tovább halogatni.
Még tavaly találtam egy érdekes ötletet pinteresten. Imádom ezt az oldalt :) ez az: http://www.redtedart.com/2012/04/20/how-to-make-a-skirt-from-a-pair-of-jeans/
Nekem volt egy nadrágom, ami nagyon nem volt jó vétel, sehogy sem állt, párhavonta felhúztam, aztán bosszankodtam miatta. Jó sztreccses farmer anyag, és jó a színe is, sajnáltam az egészet. Filózgattam, hogyan lehetne kezdeni vele valamit, amikor megláttam, végre, a nagy ötletet. És éppenséggel szerettem volna egy fekete farmer ceruzaszoknyát. Tökéletes, két legyet egy csapásra.





Annyiból rizikós lehet, hogy a kihozható szoknya fazon nagyban függ a nadrágétól, és az eredeti megoldás nekem annyira nem tetszik. Bár inkább azért, mert ilyen háromszög alakú betéteket kell belevarrni, amik nagyon elütnek. Nem tudtam, pontosan hogy fogom megoldani, de nagyon tettre kész voltam, úgyhogy neki is estem, amint megláttam az ötletet. (Emiatt nem készült előtte kép - teljesen meg voltam indulva, eszembe sem jutott.)
Elsőként levágjuk mindkét szárból a nekünk megfelelő hosszt, jó kis ráhagyással. Utána kivágjuk a belső varrást, és meg is van az alapanyagunk. Voltam olyan szerencsés, hogy a kívánt ceruza fazonhoz csak össze kellett varrnom. Persze azért óvatosan kellett csinálni, feszes legyen, de ne túl feszes... miután az elejét összevarrtam, még mindig nem voltam benne biztos, hogy hátul is jó lesz. De jó lett :) a végén varrógéppel lett felhajtva az alja. Minden mást kézzel csináltam, nem volt olyan nagy munka. A részleteken látszik, hogy saját készítésű, pl. be kellett venni belőle a cipzár környékén, meg alul nem tökéletesen egyenes, de nem igazán zavar.




Lehet, hogy pakolok rá még ezt-azt, szegecseket vagy gombokat, még nem tudom. De így is imádom, és a szűk szabása miatt nagyon dög lett, csizmával oltári jól néz ki. És ezerszer szívesebben hordom, mint anno nadrágként :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése