2015. február 23., hétfő

Tegnap eszembe jutott, hogy időszerű lenne egy általános iskolai osztálytalálkozó. Tekintve, hogy az előzőn vagy kilencen voltunk... tavaly november-december környékén elkezdtük megdumálni, mikor legyen, a srácok konzultáltak a tanárokkal és az iskolával, és a február végében állapodtunk meg. Nos, nekem nagyon úgy tűnik, hogy február vége van, és egy darab üzenet vagy kérdés nem jött, hogy hahó, lesz akkor valami? A nyakamat rá, hogy a fél banda elfeledkezett róla, és amikor a szervező srácok szólnak, megy majd a rinya, hogy ki miért nem ér rá. Hát mindegy, nem szívügyem a dolog, sőt, ha kevesen leszünk, talán még jobb is lesz.

Nyilván ennek a gondolatmenetnek a hatására, sikerült azt álmodnom, hogy végül összehoztuk az osztálytalálkozót, ahol belém kötött a srác, akit a leginkább gyűlöltem, és a ki a legtöbbet tett azért, hogy ne legyen önbizalmam, se egy boldog napom a suliban, de sikerült neki visszaszólogatni, aztán elvesztettem a türelmem és megvertem. Behúztam neki, aztán tökön rúgtam, és amikor a földön volt, még megküldtem a cipőm hegyes orrával. Nincs hegyes orrú cipőm, de ez részletkérdés. Nem tudom elmondani, mennyire jó érzés volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése