2015. február 20., péntek

Tribal Stílus Találkozó Workshop - Pécs

Már csak egyet kell aludni, és jönnek. Hetekkel ezelőtt beírtam a naptáramba és napok óta másra sem tudok gondolni, ez volt a legfőbb motivációm, hogy meggyógyuljak. A nózim még folyik, de sokkal jobban vagyok, úgyhogy el tudok menni. Nagyon várom, el sem tudom képzelni, mire számítsak, és bevallom, épp emiatt izgulok is kicsit. Nem vagyok még elég gyakorlott az alternatív, elvont, darabos mozdulatokhoz, mármint nagyon közel áll hozzám ez a stílus, de elsőre fogalmam sincs, mit tudok alakítani. Remélem, legalább a tavalyi ATS workshop maradandó nyomokat hagyott bennem, és kicsit ügyesebb leszek. Izgulok, na. De összességében inkább pozitívan, elvégre megint gyakorolhatom az alapokat, és örülök, hogy megismerkedhetek Debreceni Nellivel és testközelből láthatom, ahogy táncol és tanít. Háromórás lesz, keveslem, de biztos fárasztó lesz szellemileg is, én speciel talán egy órával bírnék többet első körben. Na majd meglátjuk :)


2 megjegyzés:

  1. Jó szórakozást hozzá, kíváncsi leszek az élménybeszámolóra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elöljáróban annyit, hogy nagyon jól éreztem magam :)

      Törlés