2015. február 24., kedd

Új hastáncos melltartó - folyamatban

Hétvégén elkezdtem mókolni az új hastáncos melltartómat. Az egyik régi melltartómat áldoztam be, semmi kedvem nem volt új után rohangászni, mert siralmas a választék, ezt már tavaly megtapasztaltam. És ennek a formája megfelelőnek tűnt, nem fekete, de úgyis meg akartam szabadulni a pántjaitól, a többi részét meg teljesen beborítottam. Elég sokat melóztam vele, öt vagy hat Constantine epizód után jöttem rá, hogy hoppá, nem csoda, hogy fáj mindenem.



Nem lett tökéletes, de nagyon tetszik :) Pántjai még nincsenek, minél előbb szeretnék hozzá anyagot venni, mert addig nem állok neki a díszítésnek. Még nem tudom, milyen legyen, nem nagyon férek hozzá profi törzsi díszekhez, de ki tudja... majd ellátogatok az Afrika Kapuja nevezetű üzletbe, hátha van valamije a tulajnak, ha más nem, jó sok kagylója. Amúgy nagyjából az előzőhöz hasonló, bronzos-pirosas-kagylós dologban gondolkodok, csak valami szebb formavilággal. Meg a rövidárut is fel akarom túrni, hátha valami klassz keleti mintájú szalaggal is fel lehetne dobni.


Majd beszámolok a fejleményekről :)

2 megjegyzés:

  1. Eddig nagyon jól néz ki, kíváncsi vagyok hogy díszíted tovább :) Jut eszembe, ilyen karikákat honnan szereztél hozzá? Én is szeretnék ilyet belevarrni, hogy aztán hátul csak meg kelljen kötnöm, de még nem jöttem rá hol tudok ilyesmit beszerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :)
      Nálunk volt itthon, de rövidáruban érdemes körülnézni, vagy valamilyen kellékes boltban, én régebben bőrboltban vettem ilyeneket egy ruhához. Egyébként nem rendes karika, hanem D alakú, azt hiszem, ez is a neve, d-karika vagy félkarika. Egyébként már csak a varrás után jöttem rá, hogy úristen, miből lehet ez, biztosan ki fog ütni, de majd lelakkozom, aztán reménykedek.

      Törlés