2015. március 30., hétfő

Asszem most már tényleg kijelenthetem, hogy nem bírom a frontokat. Az persze nem új, hogy fejfájós vagyok, volt egy koponyarepedésem gimis koromban, és azóta ez nem ritka dolog, olyanra is volt példa, hogy szinte csillagokat láttam, amíg nem hatott a fájdalomcsillapító, de ez a pénteki... Borzasztóan fájt a fejem, hányingerem volt, csak feküdtem a sötétben egy órán keresztül. Miután végre tompult kicsit, tíz órát aludtam, és úgy ébredtem, mint akit kifacsartak. És a héten nagyjából ugyanerre számíthatok, a legjobbkor.

5 megjegyzés:

  1. Kitartás. Nyilván nem nyugtat, én is kivagyok teljesen ettől az időtől. 10 éve nem volt ilyen....:S

    VálaszTörlés
  2. Hát...üdvözöllek a klubban akkor...:/
    Semmi hasznos ötletem nincs, hogy mit lehetne csinálni, én mindig egy csomó fájdalomcsillapítóval szoktam tompítani magam - pontosabban a fejfájást...

    Szóval...jobbulást/kitartást! :)
    (És Azrail, ha visszanézel még ide, neked is! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még én sem találtam más módszert :) a jó fájdalomcsillapító általában elég szokott lenni, de ez most így is kemény volt. Köszönöm szépen, és neked is kitartást kívánok. Majdcsak megbirkózunk vele valahogy :)

      Törlés