2015. március 16., hétfő

Fekete pléd - pipa

Muszáj elújságolnom, hogy ma a Tescoban rátaláltam a karácsony óta áhított fekete plédre ^^
160x200-as pléd 1500 forintért, ki nem hagytam volna. Mondjuk nem valami vastag, ezért az árért nem is vártam sok anyagot, viszont nagyon puha polár, mikor felapplikáltam az ágyra, percekig csak fetrengtem rajta és simogattam. Az más kérdés, hogy minden porszem meglátszik rajta, ezt nem gondoltam végig, de nem érdekel, legalább rendszeresen fogom porszívózni. Annyira örülök neki. Szívem szerint vennék még egyet beburkolózósnak, de erre már van kisebb itthon, úgyhogy visszafogom magam.


Feltekerve árulják őket, és még masnival is át vannak kötve, nagyon kis gusztán néznek ki. Volt még lila, piros, meg asszem narancs is, bevallom, annyira nem figyeltem. A kép telefonnal készült, élőben nagyon szép mélyfekete színe van. Boldogság van ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése