2015. március 1., vasárnap

Tribal Stílus Találkozó

Mindegyik workshop, amin eddigi hastáncos pályafutásom során részt vettem, inspiráló volt, de ezen éreztem magam a legjobban. Nagyon-nagyon király volt :)

A videót Nelli készítette: http://alternativtribal.blogspot.hu/

A workshop két részből állt: alap ATS-ből és ahhoz, illetve fúzióhoz is kapcsolódó alternatív hastáncból. Szerencsére tényleg megmaradt bennem egy csomó minden a tavaly tanultakból, meglepően jól ment az ATS, minden mozdulat simán visszajött, és sokkal magabiztosabban mozogtam. Rettenetesen élveztem. Viszont abban biztos vagyok, hogy aki nem volt Joós Judit tavalyi workshopján, annak ugyanolyan zavaros volt, mint az nekem... emlékszem, milyen káosz volt néha a fejemben, és ez az alkalom bizony azoknak kedvezett, akiknek van már egy pici ATS tudásuk, vagy ha tudásuk nem is, valamennyi gyakorlatuk. Párban gyakoroltunk, én voltam szinte végig a vezető táncos, egész jól ment, és nagyszerű összhangban voltunk a párommal :) a többiek azt mondták, szép látványt nyújtottunk, a hasonló alkatunkkal, magasságunkkal, mozgásunkkal, és jó érzés volt belülről is. Ja, és meg lettem és lettünk dicsérve az egyik sorozat után ^^

Az alternatív rész, ami miatt izgultam, végül kimondottan jól sikerült. Improvizációs gyakorlattal kezdtünk, ahol az idővel kellett játszanunk, utána különböző mozdulatsorokat tanultunk meg, és különböző ritmusokra táncoltuk el. Főleg az idővel és ritmikával játszottunk, lekövettük egymást, kortárs-alternatív és fúziós mozdulatokat kötöttünk össze. Nagyszerű volt. Féltem, hogy nehéz lesz elsajátítanom a stílust, ugyanis ahogy és amit Nelli táncol, már eléggé a hastánc határterülete, nagyon erőteljesen fuzionál a kortárs és utca táncokkal, és bár a kortárs nagyon közel áll hozzám, elszoktam attól a fajta mozgástól. Ez végül alaptalannak bizonyult, kimondottan gördülékeny, könnyen befogadható mozdulatsorokat állított össze nekünk, ráadásul nagyon jól tanít. Közvetlen, mosolygós, inspiráló nő, nagyon örülök, hogy találkozhattam vele, remélem, lesz még alkalmam. Az egyetlen, amit sajnálok, hogy rövid volt. Nem volt kevés, csak lehetett volna picivel hosszabb, és nem igazán érzem, hogy bővítette volna a táncos eszköztáramat. Ami mondjuk valószínűleg normális, hiszen egyik első workshopommal kapcsolatban sem éreztem, legyen az saidi, dabkeh vagy ATS, de miután az ATS-t sokkal biztosabban táncoltam, furcsa érzés.

A hangulat végig óriási volt, van valami fenomenális abban, ahogy mind ugyanazt táncoljátok, de mégis teljesen máshogy. Bármilyen sután is hangzik így :) óóó, és megtanulhattuk a "bio push-up" kifejezést :)

4 megjegyzés:

  1. Annyira örülök, hogy ilyen jól haladsz, és egyre több a pozitív visszajelzésed. :)

    VálaszTörlés
  2. De örülök, hogy ilyen jól sikerült a ws és hogy jól érezted magad ^^ Én imádom az ATS-t, bár ujjcinnel minden mozdulat sokkal nehezebb :D Az alternatív részt is szívesen kipróbáltam volna, szeretem a szokatlan mozdulatokat, bár azért nálam megfelelő arányban vannak a hastánc mozdulatokkal. És jó volt téged végre táncolni látni ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :$ ^^
      Kezdek én is egyre jobban vonzódni az ATS-hez, mondjuk egy életen át nem tudnám csinálni, de nagyszerű tánc, megszerettem. Ujjcinnel most nem gyakoroltunk, arra elment volna még három óra :D Bogi gondolkodott rajta, hogy kéne ujjcines koreó, és akkor jól megtanulnánk, de eddig nem került sor rá.
      Amennyire a videóid alapján meg tudom ítélni, az alternatív rész neked sima ügy lett volna. De ha lesz lehetőséged valamilyen alternatív ws-ra, azért egyértelműen ajánlom, biztosan tetszene :)

      Törlés